Camera instellen op 2.4GHz lukt niet, gastnetwerk aanzetten lukt ook niet

  • 27 May 2023
  • 8 reacties
  • 152 keer bekeken

Hoi ik wil een camera instellen op de wifi, helaas, na 2x bellen met de klantenservice is het niet gelukt om een verbinding aantemaken met alleen een 2.4ghz verbinding, toen hebben ze me verteld hier mijn vraag testellen aangezien hun me niet verder konden helpen…..

extra wifi geen optie want ik kan hier geen ww voor aanmaken die akkoord geeft.

wifi guest geen optie want mijn modem slaat op hol bij het aanzetten van guest wifi…… en een nieuwe modem duurt telang want wil de camera ook als babyfoon gebruiken….. 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk modem heeft u?

Ohja haha sorry de 12

Reputatie 1
Badge +1

Ik begrijp dat je een probleem hebt om je camera te koppelen aan je netwerk.

Vragen:

  • Wat voor camera heb je dan?
  • En kun je die aansluiten door WPS te gebruiken? (handleiding)
  • Werkt je 2.4gHz wifi wel?
  • En hoe weet je dat? (telefoon?)
Reputatie 7

Hoi @Kevinbb20, welkom bij ons op het forum. Mario stelt al een paar vragen die hier interessant voor kunnen zijn, kan je die beantwoorden?

Deze pagina in onze Kennisbank kan je ook helpen: 

 

Hoi, ik heb extra wifi en guest wifi aangezet en waar in kon (bij extra wifi) 4.2 aan gezet vervolgens op de kon thuis app gecheckt welke die uitzond en daar stond 4.2 ter bevestiging, camera, ik heb de 

Alecto Smartbaby10BK 

 

Hoi @Kevinbb20, welkom bij ons op het forum. Mario stelt al een paar vragen die hier interessant voor kunnen zijn, kan je die beantwoorden?

Deze pagina in onze Kennisbank kan je ook helpen: 

 

Jasper, extra wifi zelf en ook samen met je collega’s eens aagezet en ingesteld helaas zonder succes zelfde geld voor guest netwerk. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik lees net dat het apparatt wellicht TKIP gebruikt. Deze encryptie werkt volgens mij alleen met WPA

En misschien gebruikt jouw access point  (router, modem) WPA2.

Kun je dat eens controleren?

 

O, vergeet dit maar. In een andere handleiding vind ik dat het werkt met WPA en WPA2.

Maar ook met WPS!

Reputatie 7

Het gastnetwerk zou ik daar sowieso niet voor gebruiken, de Extra Wifi optie is juist voor dit soort doeleinden bedoeld. Wat me nog niet duidelijk is, is wat er precies gebeurt als je de camera's verbinding probeert te laten maken het het 2.4 GHz netwerk. Is dat een foutmelding, is het netwerk überhaupt niet te zien, iets anders? We denken graag mee zoals je ziet, maar we zien niet wat jij ziet. Hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken.