Beantwoord

Benaderd door Yahoo mail over hetnet mailadres

  • 8 November 2020
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Benaderd door Yahoo met verzoek om mijn mail account te activeren bij hetnet.nl. Is dit wel zuivere koffie.?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door wjb 8 November 2020, 22:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Beste M.,

We hebben gemerkt dat je je al een tijdje niet hebt aangemeld bij je account ***@hetnet.nl. Ga naar en meld je voor February 4, 2021 aan als je e-mails wilt blijven ontvangen in deze account. Als je je niet opnieuw aanmeldt, ontvang je geen e-mailberichten meer in deze account. Bovendien wordt de volledige inhoud van je inbox, inclusief alle e-mailberichten, instellingen en mappen, definitief verwijderd.

Voor meer informatie ga je naar de beleidspagina van Yahoo Mail op

Als je je wachtwoord bent vergeten of hulp nodig hebt bij het aanmelden, ga dan naar We hopen je snel te zien!

Met vriendelijke groeten,
Het team van Yahoo Mail
Reputatie 7

Dit is lijkt mij geen zuivere koffie, Yahoo heeft niets met jouw hetnet.nl e-mail te maken.

Kan je ook die links uit jouw bericht verwijderen.

Je kunt een bericht tot een uur na plaatsing wijzigen via de drie puntjes rechtsonder het bericht.

WJB,

Dank voor je bericht, vond het al een vreemde manier  maar aangezien ik naadloos tevreden ben over hetnet.nl hoef ik er niet naar om te kijken maar dit zette bij mij het licht op rood en ben op onderzoek gegaan.