Beantwoord

betalingsachterstand?

  • 2 November 2020
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Wij hebben een mail ontvangen van betalingsachterstand Ontvangen maar begrijpen hier niks van

volgens ons klopt hier iets niet 

klantvriendelijk. (...)

graag horen wij van u hier iets over

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 November 2020, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Wil van doorn , in MijnKPN kun je zien of er facturen open staan en vergelijken met de bedragen in de mail.

Grote kans dat het een nepmail is.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Wil van doorn, welkom op het forum! Zoals Jan al benoemt is de kans aanwezig dat het hier om een nepmail gaat. Op onze informatiepagina over valse e-mails vind je uitleg en recente voorbeelden van nepmails. Kijk even of de mail die je hebt gekregen daar bij staat. Controleer ook, zoals Jan aangeeft, in je MijnKPN of je openstaande rekeningen ziet. 

Voor de zekerheid heb ik ook alvast voor je gekeken aan de hand van je ingevulde profiel, en ik zie hier géén openstaande rekeningen. Ik ga er dan ook vanuit dat het hier om een nep (phishing) mail gaat.