Beantwoord

Gebeld worden voor aanbieding

  • 7 November 2020
  • 3 reacties
  • 344 keer bekeken

Hallo,

 

Ik werd zojuist gebeld door 088-7751012  voor een aanbieding van uw diensten.

Mocht dit een nummer zijn wat door jullie in gebruik is en vertrouwd. Wil ik toch even melden, stop met bellen van jullie klanten. Als jullie serieus een aanbieding hebben stuur een mail (zonder een link) verwijzend dat de klant bij zijn account moet inloggen en dan kan de klant zelf de aanbieding inlezen.

 

Er is momenteel heel veel bel fraude dat men niet meer weet of het legitiem is of niet.

Ik durf zelf niet eens meer wat via de telefoon af te sluiten en ik kap elk gesprek eigenlijk vrijwel altijd af. de kans dat je opgelicht wordt momenteel is veel te groot. 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 7 November 2020, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @FrankZin , in MijnKPN kun je zelf aangeven hoe je wel of niet benaderd wilt worden door KPN.

 

Hallo @JanD, dank voor de tip.

Ik zag dat mijn instellingen al zo stonden dat ik niet gebeld zou worden door KPN dus dit zijn oplichters zoals gedacht.

Me too gisteren….. zgn. verlengen, het stonk aan alle kanten. Ik werd gebeld door hetzelfde nummer alleen eindigend op 13