Beantwoord

Geen 4G en hoog sms verbruik na gehacked te zijn

  • 4 October 2021
  • 12 reacties
  • 148 keer bekeken

Ben een tijd geleden gehackt nu heb ik een hoog sms verbruik en kan geen 4g meer gebruiken wat kan ik hier aan doen

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Nico_ 1 December 2021, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Elian 

 

Het beste is om de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstelingen, dit kan je b.v. onder android 11 vinden onder Instellingen, Systeem, Geavanceerd en dan Opties voor resetten.

Daarna alles opnieuw installeren.

Data die op je telefoon staat zoals contacten, foto's e.d. eerst even een backup van maken.

Dat heb ik al gedaan en wachtwoorden gewijzigd maar het helpt allemaal niet

Hoe kan ik er voor zorgen dat het alles weer doet of moet ik eerst zelf die rekening betalen wat is ontstaan door het hacken

Reputatie 7
Badge +18

Ben je nu dan afgesloten en heb je daarom geen 4G?

Na de reset naar fabrieksinstellingen stopten toen ook de SMSjes of heb je dat pas gedaan nadat 4G ook stopte?

Vul i.i.g. je profiel hier https://forum.kpn.com/settings/profile in, dan kan een KPN medewerker (moderator) kijken wat er nu precies aan de hand is en wat de status van je abonnement is.

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Elian en welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk nooit fijn om te lezen dat je gehackt bent :pensive:  Ik vermoed dat dit Flubot is geweest. Is het inmiddels opgelost met je verbinding of heb je mijn hulp nog nodig?
Indien je mijn hulp nog nodig hebt dan zou ik je willen vragen om jouw forumprofiel in te vullen met jouw gegevens. Geef je hier nog een reactie indien ik moet bijspringen nog?

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Elian, ik heb niets meer van je vernomen. Kan ik er vanuit gaan dat het probleem inmiddels is opgelost?

Nee kan als ik niet bij mijn WiFi ben niets met mijn telefoon 

Heb dus zonder WiFi geen internetverbinding

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Elian ik zag dat je inmiddels je profiel hebt ingevuld en heb dus direct je gegevens erbij gepakt. De reden dat je geen gebruik van je abonnement kunt maken komt door administratieve redenen. Je kunt het beste even in je KPN-ID inloggen. Vanuit daar kun je deze problemen oplossen. Kom je hier zo uit of heb je mijn hulp nog verder nodig?

Het lukt nog steeds niet 

Reputatie 6
Badge +10

Wat het is, jouw abonnement is op dit moment geblokkeerd vanwege een betaalachterstand., er staan nog 2 facturen open. Zodra deze betaald zijn zal de blokkade van jouw abonnement worden afgehaald en kun je weer gebruik maken van het mobiele netwerk.

Alles is betaald maar heb zonder WiFi nog steeds geen internet op mijn telefoon