Beantwoord

Geen diensten sinds 1 november

  • 5 January 2019
  • 4 reacties
  • 242 keer bekeken

Zit al vanaf 1 november met een storting dat wil zeggen geen internet tv en telefonie. Meerdere malen contact gehad met de helpdesk maar tot nu toe nog geen vooruitgang. Iemand hier die weet wat ik nog kan doen aangezien kpn niet echt het probleem serieus neemt heb ik het idee.
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 January 2019, 09:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Offline, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Allereerst mijn excuses, dat je al zó lang zonder diensten zit. Dat is uiteraard niet de bedoeling en onze intentie. Ik kijk graag snel met je mee, maar ik zie dat je helaas nog geen gegevens hebt ingevuld. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen hierover.
Goedemorgen Offline, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Allereerst mijn excuses, dat je al zó lang zonder diensten zit. Dat is uiteraard niet de bedoeling en onze intentie. Ik kijk graag snel met je mee, maar ik zie dat je helaas nog geen gegevens hebt ingevuld. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen hierover.

Inmiddels ingevuld
Mag slotje op is inmiddels opgelost
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen dat het opgelost is @Offline. Eindelijk maar toch! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, hierover of over iets anders, dan weet je ons te vinden!

Reageer