Beantwoord

Geen licenties meer voor KPN Veilig?

  • 31 December 2022
  • 5 reacties
  • 295 keer bekeken

Kpnveilig geeft aan dat ik geen licenties meer heb. Ik heb de app verwijderd, maar nu lukt het me niet meer om kpnveilig te starten. R

icon

Beste antwoord door GeSp 31 December 2022, 14:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Klant 48 

 

Heb je de licentie wel vrijgegeven?

Via www.veilig.kpn.com kan je je KPN Veilig beheren.
Je kan hier apparaten toevoegen, verwijderen of KPN Veilig opnieuw installeren.
Ook kan je jouw apparaten een voor jou herkenbare naam geven.

Op de KPN Veilig beheerpagina zie je rechtsboven het aantal licenties dat je nog kunt gebruiken voor het beveiligen van je apparaten.
In het midden van de pagina zie je een overzicht van de licenties die al gebruikt zijn voor het beveiligen van je apparaten. 
Je kunt direct apparaten toevoegen, licentiecodes zijn niet nodig.

 

Licentie KPN Veilig vrijgeven

Heb je het maximaal aantal apparaten beveiligd?
Maar wil je graag een ander apparaat beveiligen? Dat kan! Je kunt dan een licentie intrekken.
Zo kan je die licentie weer gebruiken om een nieuw apparaat te beveiligen.

  1. Log in op de KPN Veilig beheerpagina.
  2. Klik op het apparaat waarvan je de licentie wilt vrijgeven.
  3. Ga naar instellingen en klik op ‘licentie vrijgeven’.
  4. Er volgt een scherm met een voortgangsweergave. Na het verdwijnen van dit scherm is de licentie vrijgegeven.
  5. Je kunt deze nu toewijzen aan een ander apparaat.

Zie ook deze pagina voor meer info: https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Ik wil op mijn tablet en mobiel verder komen in kpn veilig en heb daarvoor licenties, maar zogauw ik inlog kom ik niet verder. O p mobiel staat activeer uw apparaat, maar dat doet hij ook niet.

Reputatie 7
Badge +18

Als KPN Veilig aangeeft dat er geen licenties zijn dan zal je eerst moeten inloggen via een webbrowser en daar je tablet en mobiel verwijderen via de beheerpagina, de tablet en mobiel gebruiken nu waarschijnlijk nog steeds een licentie ook al heb je de KPN Veilig app daarvan verwijderd.

Het is gelukt👍

Reputatie 7
Badge +18

Mooi.

Fijne jaarwisseling.