Beantwoord

Geen toegang tot installatie F-Secure

  • 6 December 2023
  • 13 reacties
  • 178 keer bekeken

Reputatie 3

Ik heb een Kpn glasvezel 100mb abonnement  , maar ik heb geen toegang om F-secure veilig te installeren.

Ik dacht dat dit voor 2 apparaten in mijn abonnement mogelijk was??

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 December 2023, 21:52

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TLB ,

Heb je dit abonnement sinds vandaag of gisteren? 

Bij nieuwe abonnementen duurt het ongeveer twee werkdagen voordat MijnKPN helemaal werkt en je toegang krijgt tot KPN Veilig Online. 

Bij een nieuw internetabonnement van KPN krijg je gratis de KPN Veilig Virusscanner. Zo bescherm je zelfs vijf apparaten optimaal tegen virussen, spyware, toetsenbordinbrekers en reclamesoftware. Stel de Veilig Virusscanner in naar jouw voorkeuren.

bron : https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja&internetsnelheid=100

Reputatie 3

Ik ben al heel lang klant van KPN, maar ik heb dit glasvezel internet abonnement sinds 2 jaar.

Reputatie 7
Badge +28

Is het geen oud TFT-abonnement? Want daar zit KPN Veilig Online niet bij. 

 

Reputatie 3

Is een oud Telfort internet + bellen abonnement.

maar is toen overgegaan naar kpn dsl internet+ bellen en sinds 2 jaar overgezet naar glas

Reputatie 7
Badge +28

Is een oud Telfort internet + bellen abonnement.

maar is toen overgegaan naar kpn dsl internet+ bellen en sinds 2 jaar overgezet naar glas

Dat bedoel ik. 

Bij oud-Telfort abonnementen zit KPN Veilig Online niet inbegrepen. 

Wil je dit toch? Dan kun je verlengen op basis van de huidige KPN-voorwaarden. Mogelijk betaal je dan wel meer dan je nu betaalt.

Wil je verlengen? Dat kan mogelijk via MijnKPN, maar zeker via 0800-0402.

 

Reputatie 3

Bedankt voor je antwoord, maar vreemd vind ik het wel, want ik zit nu toch gewoon bij kpn en niet meer bij Telfort.

Reputatie 7
Badge +28

Klopt, maar jouw abonnement heeft nog wel steeds de voorwaarden van Telfort. Met voordelen (bv lage prijs) en nadelen. 

Reputatie 3

Ok , maar in mijn kpn app staat bij huidige snelheid:

inc kpn internet beveiliging.

Reputatie 7
Badge +28

Daar wordt dan wat anders mee bedoeld. 

Heb je in mijnkpn de kpn-veilig aangezet (bestellen zonder kosten?) 

Reputatie 3

Hallo EAZ1964,

ik kan in mijn KPN alleen de betaalde optie 4,99€  kiezen, “bestellen zonder kosten “ zie ik jiet

 

Reputatie 7
Badge +28

Dat is logisch bij een voormalig TFT-abonnement. 

Reputatie 3

Dank alle voor het antwoord 🤔

Reageer