Vraag

Hoe krijg ik KPN veilig in mijn abonnement?

  • 14 March 2023
  • 16 reacties
  • 102 keer bekeken

Hoe krijg ik KPN veilig in mijn abonnement?

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Hoe krijg ik KPN veilig in mijn abonnement?

 

Hallo @Rusto standaard heb je 2 licenties voor KPN Veilig, je hoeft het alleen nog maar te installeren.

Zie onderstaande link voor meer info:

KPN Veilig beschermt gratis al je apparaten

Net contact gehad met KPN servicedesk over KPN Veilig. Ik kan de gratis uitvoering van KPN veilig niet gebruiken omdat ik een oud abonnement zou hebben. De aanbieding voor gratis KPN veilig staat in mijn eigen KPN ID!!!! De dame zei dat ik dat kon oplossen door een geheel nieuw abonnement te nemen, kost wel 10 euro per maand extra. Dus om een gratis abonnement op KPN veilig te krijgen moet ik 10 euro per maand meer gaan betalen. Het gratis abonnement is geschikt voor 2 tot 5 apparaten, het betaalde abonnement tot 12 apparaten a 4,99 euro per maand kan ik wel krijgen. Toen ik zei dat ik het een rare regeling vond en zei dat ik dan KPN maar moet opzeggen zei ze ik verbind u wel even door met de afdeling waar u uw abonnement kan opzeggen!!! 

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 

Reputatie 7
Badge +24

KPN Veilig is natuurlijk niet gratis. Het is gewoon onderdeel van het abonnement. Of niet. In geval van sommige heel oude abonnementen. 

Kunt u een schermafbeelding plaatsen van wat u ziet in MijnKPN? 

KPN-logo.jpg

KPN Veilig

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN voor de mogelijkheden of neem contact op met de Klantenservice.

 

Malwarefilter

Hebt u Internet van KPN en wilt u het malwarefilter activeren? Klik dan hier.

Net contact gehad met KPN servicedesk over KPN Veilig. Ik kan de gratis uitvoering van KPN veilig niet gebruiken omdat ik een oud abonnement zou hebben. De aanbieding voor gratis KPN veilig staat in mijn eigen KPN ID!!!! De dame zei dat ik dat kon oplossen door een geheel nieuw abonnement te nemen, kost wel 10 euro per maand extra. Dus om een gratis abonnement op KPN veilig te krijgen moet ik 10 euro per maand meer gaan betalen. Het gratis abonnement is geschikt voor 2 tot 5 apparaten, het betaalde abonnement tot 12 apparaten a 4,99 euro per maand kan ik wel krijgen. Toen ik zei dat ik het een rare regeling vond en zei dat ik dan KPN maar moet opzeggen zei ze ik verbind u wel even door met de afdeling waar u uw abonnement kan opzeggen!!! 

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 

Klinkt heel vreemd, oude abonnementen werden tot voor kort de KPN compleet pakketten genoemd. Hierin was heel veel opgenomen zoals KPN veilig. In het nu weer oud abonnement Hussel (van Husselen, was de bedoeling dat je alles samen kon  husselen en daar zit niet standaard KPN veilig in). 

Ja communiceren is bij KPN vaak heel moeilijk. Sommige medewerkers denken dat het slaat op 2 draadjes aan elkaar te verbinden. 

KPN geeft alles een fantansienaam. Hoe wordt uw pakket door KPN genoemd.

Internet en interactieve TV volgens mij. Ik denk dat het probleem is ontstaan omdat het een oud Telfort abonnement is. Daar zit om een of andere reden KPN veilig gratis niet in. Maar dan moeten zij het ook niet aan mij aanbieden in mijn eigen KPN ID.

Reputatie 7
Badge +24

KPN-logo.jpg

KPN Veilig

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN voor de mogelijkheden of neem contact op met de Klantenservice.

 

Malwarefilter

Hebt u Internet van KPN en wilt u het malwarefilter activeren? Klik dan hier.

Dit is toch niets bijzonders? 

De aanbieding voor gratis KPN veilig staat in mijn eigen KPN ID!!!!

Dat zie ik niet in uw schermafdruk staan. Er staat in uw schermafdruk gewoon dat u er geen toegang toe heeft. En geen aanbieding.

Er staat in mijn KPN ID:

 

Jouw huidige snelheid:

Razendsnel

500 mbit/s download 500 mbits/upload

V Betrouwbaar en ultrasnel internet

V Supersnel gamen en 4K TV-kijken

V Inc. KPN veilig internetbeveiliging

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Er staat in mijn KPN ID:

 

Jouw huidige snelheid:

Razendsnel

500 mbit/s download 500 mbits/upload

V Betrouwbaar en ultrasnel internet

V Supersnel gamen en 4K TV-kijken

V Inc. KPN veilig internetbeveiliging

Dat is dus helemaal niet zo'n heel oud abonnement. Gezien het 4K tv kijken. Ter controle: welke tv ontvanger heeft u? 

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Dat is geen 4K ontvanger. Heeft u nog een andere?

Wat staat er op de factuur pagina 2? Kunt u daar een foto van plaatsen? Want daar ben ik nu wel heel benieuwd naar.

Abonnement Periode 10 mrt t/m 09 apr Internet en Interactieve TV 51,60

CombiVoordeel 5 euro -5,00 HD tv-ontvanger 5,00 Korting TV ontvanger -5,00 Vast telefoonnummer 2,50 Korting Bellen -2,50 Sneller Internet 500/500 12,99 59,59 Verbruik Periode t/m 09 mrt Gesprekken Telefoonnummer (024) 641 38 66 Nationaal naar vaste nummers 0,78 0,78 Gratis producten Abonnement Periode 10 mrt t/m 09 apr HD tv-ontvanger - 0,00 Totaal incl. btw 60,3

Als ik het goed begrijp betaal ik dus teveel, geen 4K ontvanger, geen KPN veilig, terwijl er wel staat in mijn KPN ID: jouw huidige snelheid. Hoe kunnen we dat corrigeren?

 

Reputatie 7
Badge +24

Een foto had handiger geweest. Nu staat alles door elkaar.

Maar er staat geen 4K op uw factuur. Ik zie ook een paar kortingen staan die niet normaal zijn. U heeft iets wat niet standaard is volgens mij. Iets wat specifiek voor u in elkaar geknutseld is ofzo. Waar MijnKPN geen rekening mee houd. Daar staan dan dingen in die niet overeen komen met wat u heeft.

Hier mag een KPN medewerker naar kijken. Vul uw forumprofiel maar in:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Maar hou er rekening mee dat het duurder word zodra u iets laat veranderen. De kortingen zullen waarschijnlijk dan sowieso wegvallen.

 

Ik stop ermee en verleng mijn Norton beveiliging. Die is in ieder geval goedkoper als KPN. Bedankt voor alles.