Beantwoord

Hoe zet ik de 'veilige webshop' popup uit?

  • 12 December 2023
  • 9 reacties
  • 281 keer bekeken

Sinds kort krijg ik een popup, rechts onder, als ik een veilige webshop bezoek en vind dat zeer irritant.

Ik verwacht alleen een bericht, zoals bij een onveilige website, als de webshop niet veilig is.

Is er een manier om dat uit te zetten?

 

P.S. Op de website van F-secure staat wel hoe dat moet, maar bij kpn veilig zie ik die optie niet.

 

icon

Beste antwoord door N.N. 13 December 2023, 17:14

Bekijk origineel

9 reacties

Ik zie dat sinds kort ook en weet het ook niet uit te zetten @Wilona .

Laten we een reactie van het moderatieteam afwachten.

 

Reputatie 7

Hoi @Wilona, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt als een recent toegevoegde functie, als jullie beiden het sinds kort krijgen. Ik weet zo ook niet precies waar die uitgeschakeld kan worden, dit zou bij de instellingen mogelijk moeten zijn als het mogelijk is. Maar daar zie je die optie helemaal niet staan dus?

Hieronder een oplossing:

@Jasper en @Wilona 

Reputatie 7

Op die manier werkt dat ook inderdaad, het wordt dan niet in KPN Veilig uitgezet maar deze melding is wel weg 🙂

Hoi @Wilona, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt als een recent toegevoegde functie, als jullie beiden het sinds kort krijgen. Ik weet zo ook niet precies waar die uitgeschakeld kan worden, dit zou bij de instellingen mogelijk moeten zijn als het mogelijk is. Maar daar zie je die optie helemaal niet staan dus?

Dat klopt, die optie is niet zichtbaar.

Hieronder een oplossing:

 

Voor Chrome is dat inderdaad een oplossing, maar voor Firefox, wat ik het meest gebruik, kan ik die optie niet vinden.

Reputatie 7

In Firefox zijn er andere stappen om een plugin uit te schakelen, Mozilla beschrijft ze in hun eigen helocentrum.

Hieronder een oplossing:

@Jasper en @Wilona 

Ik heb Edge………………. hoe haal ik daar dat irritante ding weg?

 

Voor edge,

Instellingen/systeem/meldingen

App KPN veilig opzoeken

Banner uitzetten

Reageer