Beantwoord

Ik heb KPN Veilig maar krijg melding dat het abonnement is verlopen

  • 15 December 2021
  • 4 reacties
  • 193 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

ik heb een abonnement pc veilig nu krijg ik zomaar uit het niets de melding dat dit abonnement is verlopen ik betaal nog steeds 4,99 per maand……. heel vreemd dit

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 16 December 2021, 18:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @foy! Dat zou inderdaad niet moeten gebeuren. Zou je kunnen bevestigen dat je het apparaat tussen je beschermde apparaten ziet staan als je inlogt op veilig.kpn.com? zo niet kan je altijd KPN Veilig opnieuw aanmelden. We hebben instructies over hoe dat kan op PC, op Android of op IOS. Laat je weten of het daarmee lukt?

Reputatie 7
Badge +17

@foy ik ga er vanwege de stilte vanuit dat het gelukt is om KPN Veilig weer werkend te krijgen. Om die reden sluit ik het topic. Mocht het toch niet gelukt zijn kan je dat altijd hier laten weten. 

Hoi Bram, na opnieuw aanmelden is alles weer naar wens. Bedankt voor de feedback en fijne feestdagen jullie toegewenst.

Reputatie 7
Badge +17

@foy goed om te horen. :relaxed: Eveneens fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!