Beantwoord

Ik heb mijn snelheid verhoogd voor KPN Veilig voor 5 apparaten, maar dat heb ik alsnog niet

  • 24 November 2023
  • 6 reacties
  • 114 keer bekeken

ik heb mijn internet snelheid verhoogd naar 200  omdat ik vlg medewerker KPN dan recht had op KPN veilig voor 5 apparaten.

tot op heden heb ik het nog steeds voor 2 apparaten.

2x al aan de telefoon gehangen langdurig omdat de meeste het niet snappen en beloven dat het in orde zou komen

schriftelijk mijn klacht in gediend kijken of dat helpt.

ik ben 50 jaar lid van kpn maar dit heb ik nog nooit meegemaakt heel jammer en ik zdat ik niet de enigste ben schrale troost helaas

icon

Beste antwoord door PeterG 25 November 2023, 18:33

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Dat is alleen als u overstapt naar de nieuwste abonnementsvorm. Overigens is de vraag wat je er mee moet. Voor de pc is de beveiliging van Windows uitstekend en voor mobieltjes en tablets is het niet nodig.

bedankt, maar ze adverteren er mee voor 5 apparaten gratis zonder daar voorwaarden bij te zetten misleiding dus vind ik

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @slobber 

 

Volgens dit kennisbank artikel zou het ook voor de oude abonnementen boven de 200 Mbit/s moeten gelden:

 

Hoeveel apparaten kan ik met KPN Veilig Virusscanner beveiligen?

Bij een Thuis abonnement met een internetsnelheid van 50 of 100 Mbit/s kan je 2 apparaten gratis beveiligen. Met een snelheid van 200, of 500 Mbit/s of 1 Gbit/s krijg je KPN Veilig voor 5 apparaten gratis bij het abonnement.

Als dit niet genoeg is kan je het uitbreiden met 10 apparaten (4,99 per maand). Als je verder wilt uitbreiden kan je nog eens extra 10 apparaten toevoegen. Zo kan je in totaal 22 of 25 apparaten beveiligen.

 

bedankt, maar ze adverteren er mee voor 5 apparaten gratis zonder daar voorwaarden bij te zetten misleiding dus vind ik

Uiteraard wordt nu op de site (en in e-mails) 5 apparaten vermeld. Want dat is al vanaf de sinds oktober 2019 geïntroduceerde abonnementen.

Als je nu een oud Alles in één Instap of Standaard abonnement hebt krijg je het voor 2 apparaten, en dat gaat bij dát abonnement ook niet veranderen. De afgenomen snelheid maakt dan niet uit.

Alleen onder Hussel Thuis en KPN Internet 2023 (ik heb die naam niet verzonnen) krijg je 5 licenties in het abonnement.

Onder alle abonnementen kun je extra licenties erbij nemen. Per 10 is dat € 4,99.

Je geeft nu twee lezingen maar welke is het nu wel 9f geen 5 virusscanner??????????????

Wat kost de verhoging naar 200 ?

10 licenties er bij nemen kost € 4,99 per maand.

Het gaat om de snelheid van het abonnement zelf. Bij Alles in één Instap en Standaard is en blijft het 2 licenties.

Bij ‘internet+tv’ , Hussel én Internet 2023 is het abonnement zelf te verhogen.

Reageer