Beantwoord

Ik krijg een mail over KPN Veilig, maar ik kan het niet gebruiken omdat het niet in mijn pakket lijkt te zitten?

  • 25 October 2023
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

Waarom krijg ik een mail over gratis KPN veilig, en als ik hier gebruik van wil maken krijg ik deze melding:

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN voor de mogelijkheden of neem contact op met de Klantenservice.

 

groetjes

icon

Beste antwoord door Blago 1 November 2023, 14:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Knollie01, dat is inderdaad een gekke melding als je net de mail over KPN Veilig hebt gehad. Heb je al in MijnKPN gekeken, zoals de melding tipt? En zo ja, wat zie je daar staan bij KPN Veilig? Ik hoor het natuurlijk ook graag als je intussen verder gekomen bent.

dit krijg ik in mijn mail:

Gratis tot 5 apparaten

Je krijgt van ons KPN Veilig Virusscanner gratis. Je kan tot 5 apparaten beveiligen.

Deze wanneer ik hem aanklik

KPN Veilig

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN voor de mogelijkheden of neem contact op met de Klantenservice.
 
ik snap ook niet zo goed waarom alle vragen, jullie weten welk abonnement  ik heb en of de F Secure dan wel of niet word aangeboden toch?

Dit kreeg ik ook. Ik heb via xs4all een internet abo, wat nu dus kpn is geworden. Oplossing lijkt (werkt voor mij): koppel via mijn.kpn.com je xs4all producten aan dat mijnKPN account, via tabje Producten. Probeer dan daarna nog eens de KPN Veilig app. 

ga ik proberen, dank je wel voor de reactie.

 

groetjes peter

Reageer