Beantwoord

Installeren KPN Veilig lukt niet door melding 'account.kpn.com refused to connect'

  • 15 December 2021
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Het lukt me niet om KPN veilig te downloaden. Als ik op direct installeren klik krijg ik de volgende melding:

account.kpn.com refused to connect.

Ik heb ook al een andere browser geprobeerd. Ik heb KPN veilig niet eerder op een pc geinstalleerd. Wat kan ik nog meer proberen?

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 16 December 2021, 17:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MarcvO,

Kan het zijn dat je nog een abonnement hebt op basis van de oude Telfort-voorwaarden? Dan kun je namelijk KPN Veilig niet downloaden omdat je dan geen recht hebt op KPN Veilig. 


Wil je wel KPN Veilig? Dan zul je met jouw internet-thuis-abonnement moeten overstappen naar een KPN-Hussel-abonnement. En dat zal een stuk duurder zijn dan je nu hebt.  

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @MarcvO, welkom op het KPN Forum! @Noordzee stelt een terechte vraag:

Hallo @MarcvO,

Kan het zijn dat je nog een abonnement hebt op basis van de oude Telfort-voorwaarden? Dan kun je namelijk KPN Veilig niet downloaden omdat je dan geen recht hebt op KPN Veilig. 

Heb je echter al een KPN abonnement, dan zou het gewoon mogelijk moeten zijn om KPN Veilig te installeren. Als ik op deze pagina op ‘Direct installeren’ klik, dan word ik automatisch doorverbonden naar KPN ID. Nu heb ik aan dit forumprofiel geen KPN diensten gekoppeld, dus ik kom niet verder, maar ik krijg in ieder geval niet dezelfde melding als jij. Zou je de cookies van jouw browser eens willen verwijderen? Werkt het niet, probeer dan eens een andere browser.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MarcvO,

Kan het zijn dat je nog een abonnement hebt op basis van de oude Telfort-voorwaarden? Dan kun je namelijk KPN Veilig niet downloaden omdat je dan geen recht hebt op KPN Veilig. 


Wil je wel KPN Veilig? Dan zul je met jouw internet-thuis-abonnement moeten overstappen naar een KPN-Hussel-abonnement. En dat zal een stuk duurder zijn dan je nu hebt.  

 

 

Zou je de cookies van jouw browser eens willen verwijderen? 

 

Ben je een voormalige Telfort-klant? Of heeft het verwijderen van cookies en de browsegeschiedenis nog iets geholpen? 

Bij mij hielp het de browser naar default, lees standaard te zetten en alle cookies te verwijderen, en beschermende extensies in de browser even uit te schakelen zoals malwarebytes enz.