Beantwoord

Is KPN Veilig een goed alternatief voor Eset Internet Security

  • 22 March 2024
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik heb Eset Internet Security en vraag me af of ik deze kan "inwisselen" voor de gratis KPN Veilig. Lastig om als leek uit te vogelen wat de meerwaarde is van de betaalde Esetdienst. Kan iemand daar iets over zeggen? Veel dank alvast.

icon

Beste antwoord door N.N. 22 March 2024, 22:34

Bekijk origineel

4 reacties

Als je een bestaande klant bent heb je al gratis 2 of 5 licenties KPN veilig @edraketpiet .

Ben je pas sinds dit jaar klant of heb je pas je pakket gewijzigd met een vernieuwd contract bestaat er alleen nog een betaalde versie van KPN veilig, net zoals East ook alleen als betaalde versie verkrijgbaar is 

In Mijn KPN kun je zien of je gratis KPN veilig hebt 

 

JA, KPN Veilig is gratis voor mij, maar ik vraag me af of dit product kan wedijveren met Eset Internet Security.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @edraketpiet ,

JA, KPN Veilig is gratis voor mij, maar ik vraag me af of dit product kan wedijveren met Eset Internet Security.

Ik zou zelf dan Eset opzeggen en overgaan op het voor jou gratis KPN Veilig (F-secure) 

In het nabije verleden hebben meer mensen dit gevraagd en er kwam een gelijkspel uit voort. Lees de hele discussie op: 

https://malwaretips.com/threads/comparative-f-secure-safe-vs-eset-internet-security.120546/

 

JA, KPN Veilig is gratis voor mij, maar ik vraag me af of dit product kan wedijveren met Eset Internet Security.

KPN veilig moet je afzonderlijk op ieder apparaat installeren en eSet bestrijkt je hele thuisnetwerk @edraketpiet  zowel bekabeld als draadloos voor elk apparaat dat via je thuisnetwerk verbonden is.

 

Reageer