Vraag

kabelbeschadiging door graafwerkzaamheden

  • 18 November 2020
  • 8 reacties
  • 196 keer bekeken

Badge

Door graafwerkzaamheden van de gemeente elders in de straat is de KPN -kabel beschadigd. Meerdere woningen zonder internet en telefoon.

Heel moeizaam om dit bij KPN te melden. Online niet mogelijk. Telefonisch ben ik verwezen naar VolkerWessels, die de kabels onderhoudt. Maar geen opdracht van KPN heeft gehad.

Wat te doen? Wie bij KPN pakt dit op als een serieus spoedgeval ?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @JGBakker, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen we dit vanavond nog oppakken en de juiste stappen zetten. 

Badge

@Alex_P 
beste alex

overeenkomstig je verzoek heb ik mijnprofiel aangevuld.

bij voorbaat dank voor de hulp !

J.G.Bakker

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt!

Ik heb een storingsmelding aangemaakt waarbij ik jouw verhaal door heb gegeven! Als er meer meldingen binnenkomen bij jou in de buurt, zullen ze snel genoeg doorhebben dat er een algemeen probleem speelt!

De partij die de kabel raakt hoort hier melding van te maken (daar hebben ze een aparte ingang voor) maar uit jouw uitleg maak ik niet echt op dat dit is gebeurd.

Hopelijk wordt het nu snel opgepakt, om de tijd zonder internet te overbruggen heb ik extra data op het mobiele nummer eindigend op 505 gezet, zodat jullie van dat toestel een hotspot kunnen maken :slight_smile:

Badge

@Alex_P 

beste alex

bedankt voor je snelle reactie en het aanmaken van een storingsmelding.

ik hoop dat er morgen verder actie wordt ondernomen. Wij zijn erg afhankelijk van internet voor werk en school. Hopelijk wordt het snel opgelost.

 

J G Bakker

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan, ik hoop met je mee!

Reputatie 7

Ik begrijp dat er vanmorgen een monteur is geweest, @JGBakker en dat het probleem nu verholpen is?

Badge

@Erik_ 

Snelle en goede reactie van KPN na fors probleem door @kabelbeschadiging. Een graafmachine had woensdagmorgen de KPN-kabel gebroken. Donderdag is de kabel hersteld en hadden wij weer internet. Vanochtend de afrondende werkzaamheden door KPN-monteurs. Alles doet het weer!

Dank voor het alerte en effectieve optreden.

JGBakker

Fijn dat je weer diensten hebt, @JGBakker . Mocht er in de toekomst iets zijn, weet je ons te vinden.