Beantwoord

Kan KPN Veilig niet installeren

  • 24 September 2023
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Alle discussies ten spijt op internet staat bij kpn veilig gratis 5 apparaten. 

Als dat niet waar is, is kpn melding misleidend!!

Ik heb een 200mb verbinding glasvezel en voor het 3e apparaat moet ik betalen.!!!

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 13 October 2023, 16:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Charless! KPN Veilig kent 2 vormen. 1 pakket heeft bescherming voor 2 apparaten. Het andere pakket heeft bescherming voor 5 apparaten. 

Als je in je MijnKPN omgeving kijkt, welk pakket zie je dan staan? Wil je daarnaast eens kijken op onze kennisbankpagina over KPN Veilig? Daar staat precies wat je in deze situatie zelf kan doen. 

Hallo @Bram_ , is dat niet 2 en 5? Of is dat sinds kort veranderd?

Reputatie 7
Badge +17

@JanD Dat is niet sinds kort aangepast. Wel is mijn bericht sinds vandaag aangepast. 😉

Een tijdje geleden heeft KPN de internetsnelheid van de 100 mb abonnementen naar 200mb verhoogd. Dus dan heb je ook recht op 5 apparaten volgens hun site.

Reputatie 7
Badge +17

@Charless het zit net even iets anders. We hebben inderdaad je internetsnelheid gratis verhoogd. Wat we hebben gedaan is het toevoegen van een pakket. Dit is de upgrade naar 200Mbit/s. KPN Veilig voor 5 apparaten krijg je gratis bij het pakket van 200Mbit/s. Maar je hebt dus het pakket van 100Mbit/s, met een upgrade waardoor je ondanks dit pakket toch gratis 200Mbit/s kan gebruiken. 

Wat je kan doen is je volledige pakket omzetten naar de nieuwe propositie. Daarbij betaal je ongeveer 20 cent minder dan nu en krijg je hetzelfde pakket inclusief KPN Veilig voor 5 apparaten. Wel ga je dan over naar TV+

Maar met de huidige manier waarop je pakket is samengesteld heb je dus geen pakket met KPN Veilig voor 5 apparaten. 

Lijkt misschien leuk, maar in dec 2022 met een symonly toevoegen heel slechte ervaring gehad. Ging niet zoals toegezegd. Binnen 14 dagen alles ontbonden. Kon mijn oude abonnement niet meer terug krijgen waar ik recht op had. Heb een hussel abonnement moeten accepteren, maar de opzegtermijn loopt door tot dec van dit jaar. Symonly is naar andere provider gegaan. Een stuk goedkoper. Ik kijk wat mijn abonnement betreft na afloop, ook naar een andere provider. Eea door heel slechte ervaringen.

Reageer