Beantwoord

KPN klantenservice niet bereikbaar per telefoon

  • 8 July 2021
  • 11 reacties
  • 343 keer bekeken

Het maakt weinig verschil of je 0800-0402 of 0800-0403 belt. “U wordt doorverbonden met een van onze medewerkers - tuut -tuut - tuut….” Ik zal het eens met de mobiele foon proberen, misschien lukt het dan wel.

icon

Beste antwoord door Hanna_ 8 July 2021, 20:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

ja en via dat nummer word je er automatisch uitgegooid. Tot 4 x aan toe. Belt u voor hetzelfde als zonet? Ja! Dan verbinden we u door met een medewerker. Verbinding automatisch verbroken!! WTF.

U kunt ook veel dingen online regelen. Ja daar bel ik dus voor, dat werkt niet!!

 

Doe eens normaal investeren in een klantenservice die ik kan bellen. 

Geen goed begin KPN 

Ik word er telkens uitgegooid. Heb al 5x gebeld en mijn vraag opnieuw gesteld. Hoe kan ik jullie bereiken?!

Werkt bij mij ook niet. Ik word er telkens uitgegooid.. Vraag ingesproken en dan wordt er automatisch opgehangen. 

goedeavond @Feikie  en @LizzyVR2109 ,

Jullie kunnen ook chatten als je hier naar beneden scrolt en klikt op chat met ons moet het goed gaan.

Dat kan via deze link: https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm

Groetjes martijn

Ik heb dit dus ook. Wat een kutbedrijf, is €1,- per belletje ,doorverbonden en dan ophangen.

Zo KPN, geef daar eens antwoord op

Badge +19

Sowieso kost het niets. Het nummer van de klantenservice is gratis.  0800-0402

Bij andere nummers zeggen ze 100 cent per minuut ! Maar wat voor nummer je van hen ook belt, nooit krijg je iemand te spreken 

Badge +19

Er zijn geen andere nummers!! Dat zijn dure belbedrijven die je doorverbinden met hetzelfde nummer. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik hoor net dat er een storing bij 0800-0402 is. Hopelijk is het probleem snel verholpen.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo allemaal!

Als het goed is, is de klantenservice weer bereikbaar :grin:

goedeavond @Feikie  en @LizzyVR2109 ,

Jullie kunnen ook chatten als je hier naar beneden scrolt en klikt op chat met ons moet het goed gaan.

Dat kan via deze link: https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm

Groetjes martijn


Inderdaad, en dan word je teruggebeld door 0800-0403. En zo werd het toch nog een gezellig gesprek.