Beantwoord

KPN Veilig

  • 29 January 2021
  • 4 reacties
  • 491 keer bekeken

KPN Veilig, is beveiligd met f-secure, ik heb twee browsers, Google Chrome en Windows 10, f-secure heeft de beveiliging verwijderd, KPN veilig heb ik uit mijn bestand gehaald, ik wilde opnieuw installeren wordt geweigerd door f-secure,

zie bijlage, accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd.

Ik heb een abonnement van KPN veilig, 

icon

Beste antwoord door -RondRiT28 30 January 2021, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @-RondRiT28 ,

Probeer voordat je KPN Veilig opnieuw installeert, de oude versie eerst volledig te verwijderen. 

Dat kan/moet op deze wijze : 

1. Open het Windows menu

2. Ga naar KPN Veilig

3. Kies [Installatie ongedaan maken]

Het configuratiescherm wordt geopend.

 

 

Dank voor je bericht, KPN veilig had ik al op 22-01-2021 verwijderd.

Tevens wilde ik KPN veilig opnieuw installeren, is niet mogelijk.

Ingelogd in mijn KPN, Extra diensten met KPN veilig aangeklikt.

Direct installeren aan gelikt, inloggen KPN veilig,

Ik krijg te zien  KPN Veilig     Malwarefilter

accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken.

Verder kom ik niet zie bovenstaande.

Mijn PC is al meer dan een week niet beveiligd, 

Tevens diverse Messengers verzonden naar KPN support, 

Ik hoop dat je me kunt helpen, of ik moet een alternatief installeren waar ik niets in zie

Reputatie 1

Voor het gemak van anderen:

als je Macos opnieuw installeert (bijv. nieuw OS of een andere bootdrive maken) dan geldt de oudere installatiecode (licentie) niet meer.

  1. Het schildje van KPN Veilig heeft dan een rood kruisje (niet gekoppeld)
  2. Dan moet je KPN Veilig verwijderen. Ik heb bij de Apps een mapje KPNVeilig, daarin een app Uninstall KPN Veilig.
  3. Daarna ga je naar de KPN site en download je het geheel weer. Heb je ook de versie die hoort bij je nieuwe OS.
  4. Mogelijk moet je eerst de licentie van je apparaat vrijgeven, dan gelijk weer opgeven,
  5. en installeren.

Het geheel kost me tefgenwoordig nog maar 2 min per keer (al vergeet ik het allemaal steeds: hoe was het ook al weer..??) Dit is dus ook mijn kladblaadje.

Dank jullie voor de informatie ik ga eens aan de slag door KPN veilig eerst te verwijderen.