Beantwoord

KPN Veilig geeft aan dat 'ie verlopen is, maar dit klopt niet

  • 2 May 2023
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Mijn kpn veilig werkt niet als ik aangeef virus scannen zegt ie abonnement verlopen kijk ik in mijn gegevens zegt kpn dat laptop en telefoon geregistreerd staan

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 5 May 2023, 17:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hi @van koolwijk en welkom op het forum! Dat lijkt me niet de bedoeling, dus ik ben benieuwd naar een aantal zaken:

  • Als je in je MijnKPN kijkt dan is KPN Veilig ook nog steeds actief?
  • Wat als je het apparaat waar je deze melding op krijgt opnieuw opstart. Gaat het dan wel goed? 
  • Als je naar veilig.kpn.com gaat en de licentie voor alle apparaten opzegt + opnieuw aanvraagt, hoe gaat het dan? Dit doe je zo: 
    - Selecteer het apparaat door erop te klikken en klik vervolgens op 'Licentie vrijgeven'.
    - Als je de licentie vrijgeeft, is het apparaat niet langer beveiligd. Op dat apparaat verschijnt dan de melding "Abonnement verlopen".
    - Nadat je een licentie hebt vrijgegeven, kan je een licentie opnieuw toevoegen voor een apparaat naar jouw keuze door te klikken op "Apparaat toevoegen" op de KPN Veilig beheerpagina.

Ik hoor het graag! 

Licentie van mijn laptop afgehaald. Wil nu een apparaat toevoegen maar wil het gedownloade 

niet openen. Zegt telkens Google Chrome reageert niet. Nu is mijn laptop niet meer beveiligd 🫤

Uiteindelijk gelukt. Bleek dat kpn veilig niet in zijn geheel was verwijderd waardoor ik het niet opnieuw kon installeren. 

Reputatie 7
Badge +18

Gelukkig! Fijn dat het nu toch gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen. 😄