Beantwoord

KPN veilig heeft jaren fijn gewerkt maar begint nu ineen overal toestemming voor te vragen

  • 6 February 2022
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Jaren geleden heb ik kpn veilig op laptop, telefoon en tablet geïnstalleerd.  Nooit problemen gehad, maar nu vraagt hij steeds om toestemming overal voor en ipv icoontje zie ik nu een  v-tje. Als ik dat aanklik beginnen die vragen. Hoe kan ik dit verhelpen ?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 9 February 2022, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lenny1947, welkom hier. 

Heb je recent iets geïnstalleerd? Of kun je iets aanvinken dat die aangeeft: niet weer vragen? 

Zou je een screenshot kunnen plaatsen? Ik herken het zo niet namelijk, dat kijkt net wat makkelijker mee. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lenny1947 en @Bart_Z 

Er zijn momenteel problemen met sommige browsers en sommige websites. Het advies voor nu is om een andere browser te proberen. KPN werkt aan een oplossing. 

bronnen:

 

 

Dank voor uw antwoord. Dat ga ik doen. Bij Google krijg ik ook achter het webadres webhp.  als ik met veilige browser will zoeken. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik had die link niet gelegd @Noordzee, bedankt. 

Hier wordt aan gewerkt, ergens deze maand komt er een update die dit probleem zal verhelpen.