Vraag

KPN Veilig, hoeveel licenties heb ik beschikbaar

  • 10 October 2023
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Badge

Ik ben kort geleden overgestapt van 100 naar 200mb. Als ik inlog zie ik dat ik 5 apparaten kan beveiligen. Als ik echter naar de download pagina ga zie ik dat ik nog 1 van de 2 licenties over heb.

Hoe zit het nu?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Rechtsboven zou inderdaad 1/5 moeten staan, zo is dat bij mij ook. Heb je al geprobeerd om meer dan 2 apparaten te gebruiken, of lukt dat helemaal niet?

Badge

Ik heb op dit moment nog een abonnement lopen bij Eset voor 3 pc’s. Daarom ben ik nu aan het inventariseren of ik dit moet verlengen of niet. Ik had 1 vrije pc over en daar heb ik het op getest.

Even op mijn iPad gezet en helaas.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @TonvandenHam, bij de propositie waar jouw abonnement onder valt, horen er gratis 2 licenties. Je kunt ervoor kiezen om uit te breiden naar 12 apparaten voor €4,99 of zelfs 22 apparaten voor €9,98. 

 

Badge

Blijft raar dat als ik inlog ik zie dat ik tot 5 apparaten kan beveiligen. Blijf ik voorlopig maar gebruik maken van Eset.

Ik heb hetzelfde probleem. Je krijgt de melding dat je 5 licenties gratis krijgt maar het werkt niet. Kreeg zelfs een promotiemail over dat er nu geen 2 maar 5 licenties gratis zouden zijn.  Ik heb er over gebeld en er is door de medewerker veel moeite gedaan om erachter te komen  wat hiervoor nou de reden was. Het bleef bij een vaag verhaal over een ‘oud” abonnement en een einddatum waarvan ik niet eens weet.  

 

Heel raar en onduidelijk dus.