Beantwoord

KPN veilig installatie lukt niet: Kan geen verbinding maken

  • 18 February 2024
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

De installatie van kpn veilig lukt niet. 

Elke keer krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. 

De applicatie komt met de code 0000-aa8b9bf01b990d19

Heb het al meerdere keren geprobeerd op verschillende dagen en tijdstippen maar het installeren lukt niet. 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 28 February 2024, 08:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @Kraantjes, welkom hier op de community, leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt!

Vervelend natuurlijk al zegt die foutcode mij in eerste instantie niks. Heb je misschien de mogelijkheid om het eens op een ander apparaat te proberen? Benieuwd of je daarmee dezelfde foutcode te zien krijgt en daarmee kunnen we sowieso de nodige zaken uitsluiten. Verder wil ik je ook aanraden om dit artikel op onze kennisbank over KPN Veilig eens door te nemen, wellicht vind je hier de oplossing voor jouw probleem al. Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet :) 

Heb geen ander apparaat om het op te testen. 
Het artikel bevatte geen nieuwe info over wat ik nog niet heb geprobeerd. 
Hoe nu verder?

@Jan van KPN 

Is het probleem al opgelost?

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Kraantjes ,

Wat voor systeem gebruik jij? Ook graag welk versienummer van de software. 

Reputatie 7
Badge +12

@Jan van KPN

Is het probleem al opgelost?

 

Het probleem was aanvankelijk opgelost maar er zijn toch nog enkele meldingen binnengekomen van mensen die toch nog steeds problemen ervaren.

Een oplossing die in veel gevallen werkt, is de volgende;

 

  1. Verwijder KPN Veilig op je toestel
  2. Ga naar de website van KPN Veilig, log daar in, klik op je toestel en klik op "Licentie vrijgeven”
  3. Klik daarna op "Apparaat toevoegen” en volg de instructies om het weer te installeren.

Reageer