Beantwoord

KPN veilig installeren lukt niet

  • 4 July 2022
  • 10 reacties
  • 317 keer bekeken

ik krijg bovenstaande melding wanneer ik kpn veilig probeer te installeren,
​​​​​​

 

icon

Beste antwoord door GeSp 5 July 2022, 00:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Op die manier installeer je de software ook niet. 

Via de website van KPN installeer je de software.

 

I know, en als ik het bestand wil openen van de site kon veilig krijg ik deze melding

Reputatie 7
Badge +18

@BR00DR00STER 

 

Is het eerder al eens geïnstalleerd geweest, b.v. van F-Secure zelf of de XS4ALL versie?

Je kan bij F-Secure een de-installatie programma downloaden, die zou alle oude resten moeten opruimen.

https://www.f-secure.com/nl/home/support/tools

 

 

@GeSp bedankt heeft geholpen

nu krijg ik dit, webview2 was al geinstalleerd

hij zegt abbonement verlopen en wanneer je probeert in te loggen krijg je bovenstaand bericht

Reputatie 7
Badge +18

Je kan proberen of het updaten van WebView2 helpt, zie hier: https://developer.microsoft.com/en-US/microsoft-edge/webview2/#download-section

Daar op download button onder Evergreen Bootstrapper klikken.

dan geeft hij aan dat je webview al hebt

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @BR00DR00STER, welkom op ons forum! Zoals je ziet hebben we hier verschillende behulpzame gebruikers, goed om te zien dat er al hulp toegesneld was.

Ik lees dat je de ene foutmelding met hulp hebt kunnen verhelpen maar dat je intussen tegen een volgende aan loopt. Ben je intussen nog verder gekomen? Heb je daadwerkelijk alle F-Secure gerelateerde bestanden verwijderd en het daarna opnieuw geprobeerd? Lukt het wel om in te loggen in MijnKPN en zie je daar KPN Veilig aan staan? 

ik heb nu kpn veilig weer op mijn pc maar thats it, wanneer ik klik op inloggen krijg ik bovenstaande melding. 

 

na net nog een paar keer op inloggen gedrukt te hebben laat hij nu ineens niet de melding zien….. geen idee waarom maar kpn veilig werkt nu (ben ingelogd)

 

Reputatie 7
Badge +19

@BR00DR00STER Dat is bijzonder, net of het even de tijd nodig had. Goed, het gaat er om dat het werkt, fijn om dat te horen :) Je weet ons hier te vinden als je vragen hebt.