KPN veilig installeren lukt niet

  • 4 November 2023
  • 5 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik probeer al een tijdje kpn veilig te installeren op een nieuwe windows laptop. Het loopt iedere keer vast wanneer ik inlog met KPN ID na het downloaden van het programma. Kan geen verbinding maken. Inmiddels vele pogingen verder, de-installatie via f-secure uitgevoerd, opnieuw installeren, resultaat hetzelfde. Zie printscreens

Wie kan mij helpen kpn veilig werkzaam te krijgen?

 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Beau1978. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om KPN Veilig te installeren op jouw nieuwe Windows laptop. Heb je al eens geprobeerd om deze installatie vanaf een andere internetbrowser te starten? In het onderstaande topic lees je alles over onze virusscanner. 

 

Beste @Vikash,

 

ik heb de installatie inderdaad vanuit 2 verschillende browsers geprobeerd. Allebei leidt naar hetzelfde probleem

Reputatie 7
Badge +21

@Beau1978 Wat jammer dat het ook niet is gelukt vanuit een andere browser.

 

Deze oplossing kwam ik in een oud topic tegen voor de Chrome browser, dat kan je proberen:

In de adresbalk staat tegenwoordig een doorgehaald oogje. 
Klik op het oogje en kies voor cookies toestaan. Dit verhielp bij mij het probleem in chrome browser.

 

Wellicht verhelpt dit het probleem, anders hoor ik het graag!

 

Wederom alles ge-deïnstalleerd via tool f-secure. 
safe search uitgezet, alle cookies toestaan en blijf hetzelfde resultaat krijgen. 
 

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat je deze melding blijft zien. Ik heb dit intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder uitzoeken en nemen contact met je op wanneer dit nodig is. Laat je mij weten hoe dit afloopt?

Reageer