Beantwoord

KPN veilig installeren lukt niet. 'dienst zit niet in het pakket'

  • 15 January 2022
  • 4 reacties
  • 149 keer bekeken

Als ik KPN veilig wil installeren krijg ik de volgende melding:

“U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.”

 

Dit terwijl ik “gewoon” een internetabonnement heb van KPN en hierbij dus gratis 2 licensies zou moeten krijgen als ik het goed gelezen heb...

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 January 2022, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Didier1 ben je toevallig een Telfort-klant die automatisch gemigreerd is naar KPN?

Indien, ja, dan heb je inderdaad geen recht op KPN Veilig, want dat was geen onderdeel van het KPN-pakket.

Ben je wèl een ‘echte’ KPN-klant, zou ik even gratis bellen met 0800 0402 om te vragen waarom het ju niet lukt om KPN Veilig te installeren.

Succes.

 

Ik ben een oude Oxxio klant.

Ik ben een oude Oxxio klant.

Dan zit het inderdaad niet in het pakket, dan kun je overstappen naar het ‘echte’ KPN om er gebruik van te kunnen maken. 

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons forum @Didier1! Zoals @JanD aangeeft zit KPN Veilig inderdaad niet standaard in het pakket bij voormalig Telfort en Oxxio abonnementen. In MijnKPN kun je desgewenst KPN Veilig voor € 4,99 per maand aanzetten waarmee je 12 apparaten kunt beveiligen :slight_smile: