Beantwoord

KPN Veilig installeren lukt niet vanwege een foutmelding

  • 1 August 2022
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

ik heb een redelijksnelle internet verbinding 200MB/ps KPN Hussel

mobiele telefoon van KPN 

maar KPN veilig voor 5 app. kan ik niet instalerem ik krijg onderstaande melding

 

U hebt geen toegang tot de dienst "", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN voor de mogelijkheden of neem contact op met de Klantenservice.

icon

Beste antwoord door KPN Veilig 2022 9 August 2022, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Heb je de dienst aangezet in mijnKPN?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @KPN Veilig 2022 ,

Heb je je abonnement inderdaad al wel gekoppeld via je MijnKPN pagina?

Het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld een oud Telfort / TFT of oud Oxxio-abonnement hebt. Hierbij is de optie om KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten gratis aan te zetten niet mogelijk. De voorwaarden van het abonnement zijn met de overgang naar KPN namelijk hetzelfde gebleven. Je hebt wel de optie om KPN Veilig voor 12 apparaten aan te zetten. Hier betaal je dan € 4,99 per maand voor. :blush:  Je kunt dit zelf regelen via MijnKPN

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @KPN Veilig 2022, welkom hier! De melding die je krijgt is vrij duidelijk: je kunt het niet installeren, want het is niet actief binnen je abonnement. Noordzee geeft daarvoor al hele goede tips en informatie. Ben je er daarmee uitgekomen?

Hallo @KPN Veilig 2022 ,

Heb je je abonnement inderdaad al wel gekoppeld via je MijnKPN pagina?

Het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld een oud Telfort / TFT of oud Oxxio-abonnement hebt. Hierbij is de optie om KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten gratis aan te zetten niet mogelijk. De voorwaarden van het abonnement zijn met de overgang naar KPN namelijk hetzelfde gebleven. Je hebt wel de optie om KPN Veilig voor 12 apparaten aan te zetten. Hier betaal je dan € 4,99 per maand voor. :blush:  Je kunt dit zelf regelen via MijnKPN

 

Ik had niet echt het besef dat het een produkt is  kpn veilig dus gezocht naar een manier om het aan te vinken ergens.

Maar moest gewoon een product  toevoegen

Reeds gedaan en gelukt voor 5 apparaten 

KPN Veilig