Beantwoord

KPN veilig installeren op nieuwe telefoon lukt niet

  • 12 March 2022
  • 10 reacties
  • 293 keer bekeken

Bij het installeren van de app krijg ik de volgende melding.. ik kan mij herinneren dat ik dit probleem bij installatie op vorige telefoon ook had.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 March 2022, 13:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Moermantineke ,

Op deze pagina kun je KPN Veilig installeren

Zie https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm 

Lukt dat?

Zie ook Beveilig je smartphone met KPN Veilig

 

Het kan zijn dat je eerst jouw oude apparaat moet verwijderen. Dat gaat via de KPN Veilig Beheerpagina. Met KPN Veilig beheren wordt bedoeld het toevoegen of verwijderen van apparaten, KPN Veilig (opnieuw) installeren, of je apparaten een voor jou herkenbare naam geven. Dit kan via www.veilig.kpn.com

Bij inloggen op kpn veilig om naar beheerpagina te gaan krijg ik dit;

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik zie een grijs scherm, als jij dat ook krijgt? :

Probeer het dan eens via de internet-versie op een PC of laptop. En het wissen van cookies en de browsegeschiedenis wil dan ook helpen. 

Hallo @Moermantineke , wat voor soort abo heb je? Telfort, KPN Hussel, een ouder KPN-abo of voorheen XS4ALL?

Bij KPN Hussel kun je recht hebben op 2 licenties voor KPN-veilig.

Heb je op een ander apparaat wel een werkende KPN-Veilig-licentie?

 

Oude topic opgezocht zie hieronder wat toen het probleem was.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Moermantineke, ik lees dat je er niet uit komt met installeren van KPN Veilig. Goed om te zien dat je hier al op weg geholpen bent.

Heb je de vragen van @JanD al bekeken? Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden hierop. Het kan heel goed te maken hebben met het abonnement dat je hebt. Dit kan je bekijken door in te loggen op MijnKPN. Laat je weten of dat is gelukt, en wat voor abonnement je hebt? Je kunt daar ook meteen zien of KPN Veilig wel aan staat. Ook dat is heel belangrijk :slight_smile:

Hallo @Moermantineke , wat voor soort abo heb je? Telfort, KPN Hussel, een ouder KPN-abo of voorheen XS4ALL?

Bij KPN Hussel kun je recht hebben op 2 licenties voor KPN-veilig.

Heb je op een ander apparaat wel een werkende KPN-Veilig-licentie?

 

 

Mijn abonnement is kpn zorgeloos instap 2017. Hier zit 2x kpn veilig in. En van oude mobiel is alles verwijderd.  Aangezien ik dit probleem 2 jr geleden ook had verwacht ik dat er iets niet goed staat bij de licentie zoals in t bericht hierboven in de screenshot te zien is.

Reputatie 7
Badge +19

@Moermantineke Twee jaar is een lange periode. Ik raad je aan om het even te dubbelchecken en MijnKPN te controleren. Daar kan je gemakkelijk zien of KPN Veilig aan staat. 

Ik had het graag zelf voor je nagekeken. Ik kan alleen niets vinden als ik zoek op de gegevens die je in je profiel hebt staan. Kloppen de adresgegevens in je forumprofiel? Zo niet, pas ze even aan en geef me hier een seintje. Dan kan ik even met je mee kijken.

Forumprofiel ingevuld.  Hieronder screenshot van mijn kpn veilig. 

 

Reputatie 7
Badge +19

@Moermantineke Top, dankjewel voor het nakijken en voor het invullen van je gegevens. Ik heb ze erbij gepakt. Alles ziet er van afstand goed uit, ik zie ook dat KPN Veilig aan staat. Daarom zou je 't gewoon moeten kunnen installeren. Ik heb een melding aangemaakt en doorgezet naar onze Technische Dienst voor verder onderzoek. Zij nemen binnen enkele werkdagen contact met je op om het op te lossen. 

Laat je weten hoe het verder is gegaan?