Vraag

KPN Veilig loopt achter op F-Secure Safe

  • 16 August 2022
  • 5 reacties
  • 390 keer bekeken

Hoi allen.

 

KPN Veilig is momenteel beschikbaar als versie nummer 18.2 , maar als men naar F-Secure Safe kijkt , waar KPN zijn beveiliging op heeft gebasseerd dan komt men er achter , dat deze al geruime tijd op versie 18.4 draait ( de beta versie 18.5 is zelfs al een paar weken geleden uit gebracht ). het is in mijn ogen wel een beetje vreemd te noemen . dat KPN enkele programma versies achterloopt , zeker als er in de opvolgende F-Secure versies zeer belangrijke hotfixes en andere upgrades zijn gedaan , men wil per slot van rekening toch optimaal beveligd zijn!?! hoe verloopt de upgrade cyclus van KPN en wanneer mogen wij een programma update verwachten??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @VatosLocos1908 , je gaat appels met peren vergelijken.

Misschien vindt je via onderstaande link aanvullende info:

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Succes.

Hallo @VatosLocos1908 , je gaat appels met peren vergelijken.

Misschien vindt je via onderstaande link aanvullende info:

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Succes.

hoi jan , dank voor je antwoord en sorry voor de late reactie….

 

ik vergelijk in mijn optiek geen appels met peren , omdat KPN Veilig gewoon een een op een kopie is van f-secure safe ( afgezien van de naam en gebruikte kleurstellingen dan ) dus het feit dat KPN'S versie enkele updates achterblijft op het origineel blijft gewoon staan….

omdat KPN Veilig gewoon een een op een kopie is van f-secure safe

Dat durf ik niet te bevestigen,dat zou alléén F-Secure of KPN kunnen zeggen.

 

Reputatie 2

Vandaag 23-10-2022 een automatische update ontvangen voor KPN Veilig van versie 18.2 naar versie 18.4 .

Reputatie 7

omdat KPN Veilig gewoon een een op een kopie is van f-secure safe

Dat durf ik niet te bevestigen,dat zou alléén F-Secure of KPN kunnen zeggen.

Het klopt dat KPN Veilig niets anders is dan F-Secure met een KPN jasje.