Beantwoord

KPN Veilig melding op mobiel dat er geen licenties meer beschikbaar zijn

  • 18 February 2022
  • 4 reacties
  • 501 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb KPN veilig geïnstalleerd op mijn computer met een licentie voor, volgens mij, 2 apparaten. Op mijn mobiel krijg ik na het downloaden van de app echter de melding “Geen licenties beschikbaar”.

Wat kan ik hieraan doen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 February 2022, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Harry 2, welkom!

Bij een KPN Internet abonnement van vóór 8 januari 2024 krijg je KPN Veilig gratis. Afhankelijk van jouw internetsnelheid kan je 2 of 5 apparaten gratis beveiligen. KPN Veilig breid je voor 4,99 euro per maand gemakkelijk uit met 10 extra apparaten. Je kunt dit bestellen via MijnKPN.

Bij nieuwe abonnementen vanaf 8 januari 2024 kun je kiezen tussen KPN Veilig voor 15 apparaten (4,99 per maand) of 25 apparaten (9,98 per maand).

 

Via www.veilig.kpn.com kan je je KPN Veilig beheren. Je kunt hier apparaten toevoegen of verwijderen. Of je kunt hiermee KPN Veilig opnieuw installeren. Ook kan je je apparaten een voor jou herkenbare naam geven.

Op de KPN Veilig beheerpagina zie je rechtsboven het aantal licenties dat je nog kunt gebruiken voor het beveiligen van je apparaten. In het midden van de pagina zie je een overzicht van de licenties die al gebruikt zijn voor het beveiligen van je apparaten. Je kunt direct apparaten toevoegen, licentiecodes zijn niet nodig.

 

Licentie KPN Veilig vrijgeven

Heb je het maximaal aantal apparaten beveiligd? Maar wil je graag een ander apparaat beveiligen? Dat kan! Je kunt dan een licentie intrekken. Zo kan je die licentie weer gebruiken om een nieuw apparaat te beveiligen.

  1. Log in op de KPN Veilig beheerpagina.
  2. Klik op het apparaat waarvan je de licentie wilt vrijgeven.
  3. Ga naar instellingen en klik op ‘licentie vrijgeven’.
  4. Er volgt een scherm met een voortgangsweergave. Na het verdwijnen van dit scherm is de licentie vrijgegeven.
  5. Je kunt deze nu toewijzen aan een ander apparaat.
Reputatie 1

Hallo Denise,

Bij “Mijn KPN” staat bij KPN Veilig: Apparaatbeveiliging (2 apparaten). Als ik inlog bij “KPN Veilig” kan ik alleen het Malwarefilter aan of uit zetten, verder is er niets te zien. (behalve uitloggen) Zowel op de computer als op mobiel.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb zelf ook even op veilig.kpn.com gekeken. Ik zie daar het onderstaande:

 

Ik krijg dit te zien omdat ik KPN Veilig nog niet heb geactiveerd. Bij een abonnement van vóór 8 januari 2024 zit dit standaard in je abonnement. Maar je moet het nog wel aan zetten.

Daarna kan je KPN Veilig installeren. Je kunt hiervoor de instructies op onze website gebruiken.

Reputatie 1

Hallo Denise,

Waarschijnlijk stond mijn oude mobiel nog geregistreerd als tweede apparaat, heb dit verwijderd, nu werkt het!

Bedankt voor de moeite!