KPN Veilig verwijdert onterecht bestanden zonder melding

  • 28 February 2022
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Na het installeren van KPN Veilig op mijn computer waren een aantal bestanden verdwenen. Zonder enige vorm van melding of mogelijkheid tot ingreep van mij kant.

Heb ze ook niet meer terug kunnen vinden.

Het waren vooral exe bestanden die ik zelf gemaakt heb via Visual Basic. En ze zijn al jaren absoluut veilig.

Ik heb geprobeerd om ze opnieuw te maken. Dat gaat foutloos. Maar KPN veilig heeft ze al weer geruisloos weggegooid voor ik in de map kon kijken of het goed gegaan was.

 

Na het weggooien van deze rotzooi was alles gelukkig weeg normaal.

Nu mijn telefoon nog. Weet niet wat ik kwijt ben. En als het verwijderd is ben ik ook van de hinderlijke zgn verplichte melding af.

 

Helaas (maar misschien ook wel goed) heeft KJPN geen email adres zodat we in stilte konden communiceren. Nu ziet iedereen het.

 

En ik was toe nu toe nog wel zo tevreden met alles van KPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Je zou er ook beter aan doen helemaal geen software of spullen van KPN te gebruiken.
Er zitten altijd wel ergens addertjes onder het gras waar men niet in functies heeft voorzien.
Jij als gebruiker zit dan met de gebakken peren.