Beantwoord

Laptop geeft constant aan dat KPN Veilig abonnement is verlopen

  • 25 November 2022
  • 1 reactie
  • 153 keer bekeken

Heb exact het zelfde probleem. Ik heb 2 KPN veilig licenties. En op mijn 2e laptop, wat ik ook probeer, blijft de virusscanner steeds aangeven dat het abonnement is verlopen. Na verwijderen van KPN veilig en opnieuw installeren is alles oké. Maar na afsluiten en opnieuw opstarten is de foutmelding er weer. Ook geïnstalleerd via verschillende browsers. In mijn kpn omgeving/account staat wel dat er een mogelijkheid is KPN te downloaden is op een 2e apparaat. Ook daar 2e optie verwijderd en opnieuw apparaat weer opnieuw toegevoegd. Ook optie downloaden als 'gast' ipv beheerder geprobeerd. Maar foutmelding blijft. Zit echt een Bug in deze virusscanner. Echt ontzettend irritant. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 30 November 2022, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom op ons forum @Ygan!

Het is druk op het moment, waardoor we minder snel bij je topic zijn dan anders. Ik lees dat je op een van jouw laptops een foutcode krijgt in KPN Veilig. Zo te lezen heb je al een boel geprobeerd. Ik denk graag met je mee. Ik ben vooral benieuwd naar hoe je KPN Veilig verwijderd hebt? Ik raad je aan om daarvoor de F-Secure verwijdertool te gebruiken. Dan weet je zeker dat alles van het programma volledig verwijderd is van je laptop. Installeer KPN Veilig daarna opnieuw.