Beantwoord

Melding: nieuwe phishing e-mail

  • 5 December 2021
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Hello Cris 

We have received a request to delete all mails and deactivate your cri***@telfort.nl account.
This request will be processed by 6 December, 2021.
If you did not make this request, kindly cancel request below.

Go to Settings to ***********

Thank you and best regards
Telfort Communications.
This message was sent to: ********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door WMG-N 6 December 2021, 05:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@v70t5

1)) De email is in engels. Maar Telfort en jij spreken nederlands.

2)) Melden valse email / phising:

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten.htm

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/valse-email.htm

Reputatie 7

Hoi @v70t5, het is goed om daar scherp op te zijn! Zoals WIlly al aangeeft zijn er al en paar hints die dat duidelijk maken. Op de sites die hij noemt kan je meer tips vinden en hoe je deze naar ons door kunt sturen. Op die manier kunnen we de mogelijke gevolgen van de phishing samen tot het minimum beperken.

jongens ik gaf alleen aan dat ze ook zo dus bezig zijn, je hoeft mij niet te waarschuwen, maar doe er mee wat je voordeel kan zijn