Beantwoord

Nepmail?

  • 1 November 2020
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken



Geachte Klant,


Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is onstaan. U heeft ons gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incasseren. Helaas is dit op het door u gegeven rekeningnummer niet gelukt. Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van 76,50 te betalen.

 

****

 

MijnKPN Factuur

Wij willen u erop attenderen dat bij nalatigheid van deze betaling, word uw KPN contract op non-actief geplaatst. Daarvoor zullen wij 40,00- extra kosten eenmalig in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor verdere aanmingen volgens "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigd bedrag aan kosten in rekening zullen brengen.

 

Hebt u nog vragen?

Wilt u een uitleg over uw factuurnummer kijk dan voor een overzicht op ****

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Rachel Baarsma

Directievoorzitter

 

Admin: linkjes voor de zekerheid verwijderd

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 November 2020, 23:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Casey 

Precies wat je schrijft, een nep mail.
En een hele doorzichtige als ik hem bekijk.

Deze nep mail is al eerder gemeld, maar kan niet zo snel het desbetreffende topic gevonden krijgen.

Bedankt. Waarschuwing voor overige ontvangers van deze mail.