Beantwoord

Onmogelijk contact te krijgen met Abuse afdeling

  • 27 January 2024
  • 24 reacties
  • 307 keer bekeken

Sinds eergisteren hebben wij op een opvanglocatie geen internet meer. Blokkade ivm virussen. Meerdere malen contact geprobeerd te leggen met het abuse team maar geen reactie. Alle apparatuur in het pand zijn gecheckt, gereinigd en voorzien van virusscanner, helaas geen internet. Onmogelijk voor medewerkers en beveiligers om hun werkzaamheden uit te voeren. Ontzettend vervelend en slechte service. 

icon

Beste antwoord door RBxx 27 January 2024, 12:03

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoe heb je het contact proberen te leggen? KPN Abuse is alleen bereikbaar via mail abuse@kpn.com

Hi Ruud! al heel veel mails gestuurd naar dat emailadres… helaas komen we niet verder. Ontzettend balen. Kunnen niets doen

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tammie Hart ,

Ik kan niets toezeggen. En het is ook nog eens weekend. Maar mogelijk gaat er hier een medewerker van KPN Abuse reageren. Zoals @Raymondt of @Dennis ABD . 
 

Dat kan zomaar maandag of dinsdag worden…

Zorg er dan wel voor dat alle gegevens (van die locatie) in jouw forumprofiel gevuld zijn. En dan moet je het ook nog goed vinden dat een moderator jouw gegevens mag doorgeven aan een medewerker van KPN Abuse. 

We hopen dat er dit weekend gereageerd gaat worden op de vele mails. Begrepen van klantenservice dat deze afdeling ook in het weekend werkt.

Reputatie 7
Badge +28

Klopt @Tammie Hart ,

Er volgt vast wel een reactie op die e-mails. 
 

Maar als je jouw forumprofiel niet vult, dan heeft dit topic verder ook niet heel veel nut. 
 

 

Ik ga even kijken hoe ik dat moet doen!

Reputatie 7
Badge +21

Dat profiel vind je hier ->  https://forum.kpn.com/settings/profile

Alle velden met (Privé) zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. 

Reputatie 7
Badge +9

We hopen dat er dit weekend gereageerd gaat worden op de vele mails. Begrepen van klantenservice dat deze afdeling ook in het weekend werkt.

Hi @Tammie Hart ,

Helaas heeft de klantenservice dat dan niet goed, want het abuseteam is in het weekend niet aanwezig. Ik begrijp van een collega van het Abuseteam dat de verbinding inmiddels vrijgegeven is, en dat er contact is met de Abusedesk, dus ik ga er vanuit dat het op die manier ook opgelost gaat worden.

Goedemorgen @Raymondt 

Je zegt dat de verbinding is vrijgegeven, maar we hebben helaas nog steeds geen wifi.

Met vriendelijke groet,

José

Goedemorgen @Raymondt 

Je zegt dat de verbinding is vrijgegeven, maar we hebben helaas nog steeds geen wifi.

Met vriendelijke groet,

José

Dus je hebt wel bekabeld internet, maar geen draadloos internet @Jose1970 , begrijp ik dat goed?

 

Hallo @Nomen Nominandum 

Nee ook niet helaas.

Reputatie 7
Badge +8

Draadloos internet is gewoon een faciliteit van de modem/router of KPNbox. Daar gaat Abuse niet over. 

Probeer eens een reset.

Goedemorgen @AriënC 

 

Resetten hebben we al meerdere keren gedaan.

Ook dat heeft niet geholpen.

 

Met vriendelijke groet,

José

Reputatie 7
Badge +8

Maar een bekabelde verbinding werkt wel?

Wat heb je voor modem? En wat voor aansluiting bij KPN?

Nee geen bekabelde verbinding @AriënC 

Unifi

Particuliere aansluiting

Sluit eerst de standaard modem van KPN aan, als het dan nog niet werkt onderstaande link gebruiken voor een suopersnel resultaat @Jose1970 :

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Op eigen modem/routers wordt namelijk geen ondersteuning verleend.

 

Reputatie 7
Badge +8

Maar wat voor aansluiting heb je in de meterkast? DSL of Glasvezel?

@AriënC Glasvezel

Reputatie 7
Badge +8

Branden er rode of oranje lampjes op je glasvezel aansluitpunt? En welke lampjes branden op welke kleur?

@AriënC alles is groen

Reputatie 7
Badge +8

Dan is je glasvezelsignaal in orde. Kan je de KPN modem eens aansluiten, als je die hebt?

Misschien werkt je Unify niet meer omdat je die gereset hebt, en deze de standaard instellingen heeft waarop die niet communiceert met je glasvezel aansluiting. 

Reputatie 7
Badge +12

Ik hoor pand, opvanglocatie, medewerkers en beveiligers. Is het geen zakelijk pakket? In dat geval is mijn advies om te bellen met onze zakelijke klantenservice via 0800-0403 of dit gesprek verder te voeren op ons zakelijk forum. Hun kunnen uw gegevens erbij pakken en dat kunnen de medewerkers van dit forum niet.

Reputatie 7
Badge +9

Nee, in dit geval gaat het niet om een zakelijke aansluiting. Of dat het misschien niet beter had kunnen zijn is dan wel een terechte vraag, maar dat is het niet.

Hartelijk dank allemaal voor het meedenken.

Na mailwisseling met Abuse en telefoontjes met KPN is het internet hersteld!

Reageer