Beantwoord

problemen Internet

  • 30 September 2021
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik heb al de hele dag geen vast internet en vaste telefoon.

Er zou geen bekende storing op mijn adres in Kaatsheuvel zijn.

Het internet- en voicelampje branden beide niet.

  • Ik heb het modem herstart
  • Ik heb het modem gereset
  • Ik heb getest via wifi en kabel
  • De telefoon doet het ook niet
  • De tv doet het wel maar de tv gids niet (storingscode STB-HEPG-01)

Het systeem is al lang in gebruik en dus niet net geïnstalleerd..… wel is men onlangs bezig geweest met updaten (is nog een Telfort Experia V8 modem) en daarna had ik even wat problemen met de tv, maar daarna werkte het weer.

 

Iemand een idee? Kan ik ook nog een storingsdienst van KPN bellen?

icon

Beste antwoord door RBxx 30 September 2021, 20:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @bnwgraaf je kan KPN 24/7 bellen i.g.v. storing: 0800-0402 (gratis nummer)

Reputatie 3
Badge

Hallo @bnwgraaf je kan KPN 24/7 bellen i.g.v. storing: 0800-0402 (gratis nummer)

Hoi RBxx,

Bedankt voor je reactie!

Dat heb ik inmiddels gedaan en morgen krijg ik een nieuw modern!

Het updaten (ik heb nu nog een "Telfort" modem) ging pas ook al niet helemaal lekker...

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @bnwgraaf , succes met het nieuwe modem.