Vraag

Problemen met KPN Veilig

  • 10 April 2024
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Nadat Monteur mij advdieerde de Router weg te doen , wilde ik dat doen.hij zei installeer kpn veilig op de computer. Dat probeer ik bij 2 computers van ons. Alle beide Windows 11 en behalve Windows defender niets erop. Ik heb eigenlijk Abonnement voor 5 Apparaten,  maar als ik in mijn kpn veilig omgeving ga en inlog en mijn aparat Kies en dan op download klik krijg ik een melding: Not found the request URL was not found on this server. Heb al 2 links via Facebook van kpn doorgestuurd gekregen en krijg het niet gedownload. Wat kan ik doen? Heb het ook al zonder Router ertussen geprobeerd,  blijft hetzelfde


4 reacties

Hoi @M.Harings .  Welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp heb jij een nieuw apparaat waar je ook graag KPN veilig op wilt zetten. Klopt dat?

Heb je de instructies via deze link al geprobeerd?

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-pc

We hebben ook een aantal kennisbank artikelen die je hierbij kunnen assisteren:

https://forum.kpn.com/kennisbank-veilig-online-152

Via deze stap heb ik het al op 2 computers met Firefox,edge en Google Chrome geprobeerd.ik kom tot dat ik mijn aparaat lies en op download klik, dan komt dus de melding Not found.....vandaag nog eens geprobeerd met Router er tussen en zonder Router en ook Modem geredet. En het enigste wat op de  computer is, war je aan bescherming automatisch met Windows erop krijg. En vind niet waar ik dat kan uitschakelen of dat dat überhaupt kan. Ik weet niet of de Firewall van jullie modem voldoende is. Ik heb de Box 12. Maar ja er moet toch een mogelijkheid zijn op de kpn veilig op de computers te krijgen

Heb jij ook een MijnKPN account? En lukt inloggen dan wel? 

 

En kun je toelichten wat je bedoelt met ‘de router ertussenuit gehaald’  .  Wat bedoel je met de router?

ik heb een mijn kpn account. inloggen lukt wel , want zo ben ik ook hier in het forum aangemeld.want op mijn mobiel werkt het kpn veilig ook en ik heb in totaal 5 licenties en dus nog 4 vrij. Wat is een router is u vraag? een router verdeelt de internetverbinding over bekabelde en draadloze verbindingen. Bovendien beschermt een router ook met zijn firewall. Ik heb nu een tp link router. Monteur adviseerde op meteen op de modem te gaan of een switch te gebruiken.Maar ik had de router er tussen uit gehaald en de computers meteen op het modem aangesloten, maar ook dan kom ik gewoon niet aan de download en krijg op alle browsers bovengenoemde melding.

Reageer