SMS over storing

  • 26 August 2020
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

hoe kan het zijn dat ik een sms bericht van KPN krijg dat de door mij gemelde storing onderdeel is van een grotere verstoring, terwijl “1200” meldt dat er geen storingen zijn evenals op de KPN site. 

Beste klant,

De door u gemelde storing is onderdeel van een grotere
verstoring. Wij kunnen dit daarom niet individueel voor u oplossen. Een
eventuele monteursafspraak hebben wij geannuleerd. Wij doen ons uiterste best
om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra de storing is opgelost ontvangt
u een afmeldingsbericht. Met vriendelijke groet, KPN.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Afbeelding verwijderd, bevat privacygevoelige informatie

Nadia 3 jaar geleden

Hoi @Marans, welkom op het KPN forum, goede vraag: Waarom krijg ik eerst te horen dat er geen (generieke) storing is en even later wel een sms-notificatie dat er wel een storing gaande is? Dat geeft best wat verwarring, sorry daarvoor! 

Wat er precies bij jou heeft gespeeld, kan ik zo niet aangeven. Het kan namelijk verschillende oorzaken hebben. 

Als je aan ons een storing of probleem met je diensten meldt dan kijken we eerst ook of er een dienstgenerieke storing bekend is, en daarna of het specifiek alleen op jouw adres voorkomt.  Mogelijk was je één van de eerste melders die een storing aan ons doorgaf. Als later blijkt dat er bijvoorbeeld een kabel per ongeluk is gebroken door grondwerkzaamheden, dan informeren wij je zo snel mogelijk wanneer deze informatie tot ons komt. Dan is een monteur op jouw thuislocatie niet de oplossing, en sturen we in de plaatst daarvan zo snel mogelijk gespecialiseerde inframonteurs naar de plek waar de kabel hersteld moet worden.

De belangrijke vraag die nu in mij opkomt, is het probleem (storing) die je hebt ervaren ook verdwenen? 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Marans, welkom op het KPN forum, goede vraag: Waarom krijg ik eerst te horen dat er geen (generieke) storing is en even later wel een sms-notificatie dat er wel een storing gaande is? Dat geeft best wat verwarring, sorry daarvoor! 

Wat er precies bij jou heeft gespeeld, kan ik zo niet aangeven. Het kan namelijk verschillende oorzaken hebben. 

Als je aan ons een storing of probleem met je diensten meldt dan kijken we eerst ook of er een dienstgenerieke storing bekend is, en daarna of het specifiek alleen op jouw adres voorkomt.  Mogelijk was je één van de eerste melders die een storing aan ons doorgaf. Als later blijkt dat er bijvoorbeeld een kabel per ongeluk is gebroken door grondwerkzaamheden, dan informeren wij je zo snel mogelijk wanneer deze informatie tot ons komt. Dan is een monteur op jouw thuislocatie niet de oplossing, en sturen we in de plaatst daarvan zo snel mogelijk gespecialiseerde inframonteurs naar de plek waar de kabel hersteld moet worden.

De belangrijke vraag die nu in mij opkomt, is het probleem (storing) die je hebt ervaren ook verdwenen? 

 

Reputatie 7

Hey Marans, heb je mijn vorige berichtje nog gelezen? Ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat. Ervaar je nog een storing? Laat het ons dan spoedig weten, we helpen je graag :)

Reageer