Beantwoord

teruggave deel abonnementsgeld

  • 21 August 2020
  • 2 reacties
  • 2075 keer bekeken

Op 13 augustus jl bleek dat mijn experiabox stuk was en ik dus geen tv, internet en vaste telefoon had.

De telefonische helpdesk kon me niet helpen. Er moest een monteur komen.
Tot mijn schrik was deze pas op 17 augustus in de avond beschikbaar. Die avond werkte alles weer.
Ik wil mijn geld terug over de dagen dat ik geen tv, internet en vaste telefoon had.
Hoe regel ik dat?

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 21 August 2020, 16:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Harrie Wassenberg 

hieronder geef ik meer info hoe het bij KPN werkt qua compensatie:

 

Wat houdt deze wetswijziging in?

De regeling bepaalt dat u bij netwerkstoringen van langer dan 12 uur een deel van uw abonnementskosten terugkrijgt. Dit geldt voor landelijke, regionale en lokale storingen op het vaste en mobiele netwerk.

Hoogte van de compensatie op basis van de abonnementskosten

De vergoeding is gekoppeld aan uw maandelijkse abonnementskosten. Duurt de storing  tussen de 12 en 24 uur? Dan hebt u recht op één dertigste deel van uw maandelijkse abonnementskosten met een minimum van € 1,-. Voor elke 24 uur daarna, komt er één dertigste deel bij. 

Compensatie_bij_netwerkstoringen

Hoe werkt het bij prepaid?

Ook prepaid gebruikers worden gecompenseerd bij storingen die langer dan 12 uur duren. Hebt u een prepaid abonnement? Dan krijgt u minimaal € 1,-. Voor elke 24 uur daarna, komt er € 0,50 aan beltegoed bij.

Compensatie aanvragen

Als er een storing is, lost KPN deze zo snel als mogelijk op. Eenmaal verholpen, hebt u 30 dagen de tijd om compensatie aan te vragen. Dit kunt u eenvoudig doen via het aanvraagformulier op kpn.com/compensatie. Uw vergoeding verrekenen we vervolgens op uw eerst volgende factuur. 
 

Ik hoop zo je genoeg te hebben geïnformeerd. 

Ik heb ook 1,5 dag geen internet gehad. Modem bleek niet meer te werken. Na komst monteur nieuwe modem aangesloten enalles werkt weer. Ik heb een unlimited data voor mijn mobiel moeten aanschaffen voor die tijd. Het bovenstaande formulier brengt mij op zakelijke abonnementen. Hier kan ik als particulier dus niet mijn kosten declareren. Waar kan dat wel? Ik zie ook geen e-mail adres van kpn.Â