Beantwoord

Vannacht gebeld door KPN nummer

  • 22 September 2022
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Hoi, 

 

Ik ben vannacht rond 00.15 gebeld door het nummer ********** maar het ging 1 keer over. Ik belde 5 minuten later terug maar oproep werd geannuleerd. Nu denk ik is dit phishing telefoon of heeft iemand mij verkeerd gebeld en daarna geblokkeerd. Via google zie ik dat het een KPN nummer zou moeten zijn. 

icon

Beste antwoord door Maurice85 22 September 2022, 14:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik denk dat het geen nummer van KPN zelf is maar een nummer dat KPN uitgegeven heeft. Al kan het natuurlijk ook (wanneer het inderdaad om phishing gaat) dat het nummer dat u ziet helemaal niet het nummer is waarmee gebeld wordt (criminelen laten het zo lijken).

 

Als u het nummer niet kent zou ik zeggen, blokkeren en klaar.

De hedendaagse mensch ziet overal onheil in, en vroeger ook trouwens :-/

Zou het kunnen zijn dat er iemand een vergissing heeft gemaakt met het nummer intoetsen ?

Ik denk dat het geen nummer van KPN zelf is maar een nummer dat KPN uitgegeven heeft. Al kan het natuurlijk ook (wanneer het inderdaad om phishing gaat) dat het nummer dat u ziet helemaal niet het nummer is waarmee gebeld wordt (criminelen laten het zo lijken).

 

Als u het nummer niet kent zou ik zeggen, blokkeren en klaar.

Ja gedaan

De hedendaagse mensch ziet overal onheil in, en vroeger ook trouwens :-/

Zou het zou kunnen zijn dat er iemand een vergissing heeft gemaakt met het nummer intoetsen ?

Als ik prive bel dan gaat het ook niet over, vandaar mijn argwaan. Maar goed beter blokkeren.

Als ik prive bel dan gaat het ook niet over . .

Dat begrijp ik niet.

 

Als ik prive bel dan gaat het ook niet over . .

Dat begrijp ik niet.

 

Ik had terugbeld maar ging niet over, dus ik dacht ik bel nogmaals maar dan zonder nummerherkenning. Kreeg alsnog gelijk voicemail te horen