Beantwoord

Waar kan ik mijn telecomgegevens opvragen?

  • 10 August 2023
  • 9 reacties
  • 126 keer bekeken

Graag zou ik willen weten waar ik mijn telecomgegevens kan opvragen en met wie jullie deze hebben gedeelt, waar kan ik hier voor terrecht. Er is nergens op de site iets hier over te vinden. Ik zoek een actueel overzicht wie mijn gegevens heeft opgevraagd.

icon

Beste antwoord door emielstroeve 10 August 2023, 21:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op onze website kan je precies zien waar je naar op zoek bent: Privacy Statement

 

Kopje uw rechten → inzage in uw gegevens

Reputatie 7
Badge +21

Wat wil je precies weten? Het volgende artikel in de Kennisbank geeft wellicht een antwoord.

Ben je op zoek naar een kopie van een oud contract? Of wil je een overzicht van alle contracten die je ooit bij KPN hebt gehad? Je kunt een ‘kopie dossier’ opvragen door ons een brief te sturen. Daarna krijg je van ons een overzicht van elk abonnement dat je bij ons hebt afgesloten, met de exacte looptijd.

Dan kun je een verzoek tot inzage indienen door een brief te sturen. Zorg ervoor dat je naam, adres, vaste- en/of mobiele telefoonnummer en een afgeschermde kopie (zonder pasfoto en BSN nummer) van een geldig legitimatiebewijs bij deze brief zitten. Je kunt de brief sturen naar adres dat bij ‘Contact’ staat. Je krijgt dan binnen 4 weken antwoord van ons.

 

Is er niet een email adres waar ik deze gegevens naar toe kan sturen? 

 

wat is de rede dat dit per brief gedaan dient te worden?

Reputatie 7
Badge +7

email is een onbetrouwbaar medium, privacy zaken worden nog veel gedaan via de post omdat het, terecht, ergens over gaat. Dus wees blij, zou ik zeggen, je hebt immers privacy hoog in het vaandel staan door je hier druk over te maken.

Reputatie 7
Badge +6

email is een onbetrouwbaar medium, privacy zaken worden nog veel gedaan via de post omdat het, terecht, ergens over gaat. Dus wees blij, zou ik zeggen, je hebt immers privacy hoog in het vaandel staan door je hier druk over te maken.

Helemaal met je eens!

.

 je hebt immers privacy hoog in het vaandel staan door je hier druk over te maken.

Zeker weten!

Voor de geintereseerde 

Bezoekadres:  

KPN B.V.   Wilhelminakade 123   3072 AP Rotterdam

Postadres: 

KPN B.V.  Postbus 30000  2500 GA Den Haag

Telefoonnummer: +31 (0) 70 - 343 43 43

Reputatie 7
Badge +18

Ik kan het adres niet vinden waar de brief naartoe gestuurd dient te worden, zou iemand mij hier mee kunnen helpen.

Hallo @Micro 

 

Er staat een e-mailadres en ook het post adres, kijk bij Contact op deze pagina: https://www.kpn.com/algemeen/missie-en-privacy-statement/privacy-statement.htm

 

Naar dat adres wat je net zelf plaatst moet het dus niet heen.