Webinar over kunstmatige intelligentie en internetcriminaliteit

  • 20 October 2023
  • 4 reacties
  • 295 keer bekeken
Webinar over kunstmatige intelligentie en internetcriminaliteit
Reputatie 7
Badge +19

Deze online lezing is afgelopen.

Deze online lezing is afgelopen. Binnenkort organiseren we nog er nog een. Hou hiervoor ons forum en de nieuwsbrief in de gaten!


Kijk op 30 oktober mee naar een nieuw webinar over kunstmatige intelligentie en internetcriminaliteit!

Misschien heb je de vorige lezing over internetcriminaliteit in juni wel gevolgd? We borduren verder op dit onderwerp op 30 oktober in een nieuwe gratis online webinar. 

 

Webinar over kunstmatige intelligentie en internetcriminaliteit

Kunstmatige intelligentie is waarschijnlijk een van de belangrijkste technologische ontwikkeling in ons leven. Maar artificiële intelligentie (AI) helpt ook internetcriminelen een handje. Denk aan het nabootsen van bekende stemmen. Of het maken van geloofwaardige phishing-berichten. Hoe bescherm je jezelf hier tegen? Leer het op ons gratis webinar 30 oktober van 20:00 tot 21:15 uur.

 

Maria Genova

Wat kun je verwachten?

Spreker, journalist en auteur Maria Genova is een expert op het gebied van online veiligheid. Deze ronde neemt ze je, samen met Rutger van Haastert van onze afdeling Security, mee in alle AI-trends. Hoe zetten internetcriminelen deze technologische ontwikkeling in? En hoe je bescherm je jezelf hier tegen? Via de livechat kun je tussendoor vragen stellen.

 

Zo kijk je mee

Ga naar de pagina over de webinar, vul je e-mailadres in en klik op Meld je aan. Je krijgt bericht via e-mail nadat je je hebt aangemeld. Hierin je lees je ook hoe je de online lezing kunt bekijken. 

 

Het webinar is tot en met 13 november 2023 terug te kijken

 

Heb je nog vragen?

Nieuwsgierig geworden na het bijwonen van de webinar?
We zijn er om al je vragen te beantwoorden en zijn benieuwd naar jouw feedback en gedachten over dit onderwerp. Laat je vragen en opmerkingen achter in dit topic zodat we samen verder kunnen praten!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Beste,

ik heb mijn aangemeld voor de webinar maar ik heb nog geen link gehad, klopt dit?

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @DannyD88!
De link had je al binnen moeten hebben, bij deze alsnog:

https://webcast.download.kpnstreaming.nl/20231030/

Reputatie 1

Hoi… 

Bedankt voor deze informatieve webinar ;)

 

misschien niet de juiste plek voor deze vraag, maar kan ik de eerste webinar ook nog terug zien?

Reputatie 7
Badge +12

Komt Rian van Rijbroek ook 😂