Vraag

werkzaamheden aan het netwerk

  • 10 November 2020
  • 2 reacties
  • 235 keer bekeken

Reputatie 1

Ik kreeg net: op 10-11-2020 12:12 uur een sms bericht van KPN dat er werkzaamheden in de buurt worden uitgevoerd. ik kon last hebben van niet of minder werkende diensten van KPN.

 

Ik vond dit een fantastisch bericht.

vooral omdat in dit bericht werd aangegeven wanneer de werkzaamheden plaats gaan vinden.

 

ze waren dus al afgelopen. ‘op 10-11-2020 tussen 04:00 en 07:00 uur verbeteren wij het netwerk in uw buurt’

 

een beetje in het kader van: hallo gisteren had jij jouw eerste werkdag.

 

wat is er mis met een werkzaamheden bericht voor aanvang van de werkzaamheden te verzenden?

 

beetje mosterd na de maaltijd??

 

Welke stagiair zit er op de afdeling communicatie??


2 reacties

Hier exact hetzelfde.

Ik wil niet meteen steen en been klagen zoals hierboven maar als thuiswerkende IT-er ben ik wel afhankelijk van mijn internetverbinding. 

Als ik dit voortaan 1 of 2 dagen van tevoren te horen kan krijgen dan kan ik daar rekening mee houden.

Mvg.

Reputatie 2
Badge +5

Hi! Dat is natuurlijk ontzettend onhandig. Natuurlijk is het zeker niet de bedoeling om een dergelijk bericht ná de werkzaamheden te sturen. Normaal gesproken krijg je het sms’je dan ook een paar dagen van te voren. Sorry dat dit bij jullie nu niet is gebeurd! Ik geef het intern door. Wellicht was er sprake van een storing of foutje in ons systeem, maar dan kan het in ieder geval uitgezocht worden. Sorry voor het ongemak! 

Reageer