Beantwoord

Wordt ik wel echt gebeld door KPN?

  • 18 September 2023
  • 7 reacties
  • 325 keer bekeken

Is het telefoonnummer +31 88 775 1277 echt van KPN? Ze bellen me zowat dagelijks maar hangen op zodra ik opneem. Als ik terugbel krijg ik een bandje met “Welkom bij de klantenservice van KPN”.

Is dit een vorm van oplichting, of is het daadwerkelijk KPN?

icon

Beste antwoord door VwDt 18 September 2023, 17:09

Bekijk origineel

7 reacties

Dit is één van de vele nummers die KPN gebruikt voor haar verkoop en campagnes.
Het telefoonnummer kan ook gebruikt worden door één van de partners van KPN, die namens KPN belt.
Dit nummer zit tussen de vermelde  0887751200 - 0887751299
https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn.htm

Dank! Bleek inderdaad KPN die probeerde me wat te verkopen nu ze eindelijk een keer niet ophingen zodra ik ze aan de lijn had.

Ik ben gebeld door de KPN met het nummer +31887751266 met het voorstel mijn abonnement om te zetten in een jaarcontract. Dit nummer komt niet voor in de lijst van kpn nummers. Bellen naar de KPN of dit echt een medewerker van de KPN is geweest heeft niets opgeleverd. Ik werd doorgeschakeld naar de afdeling financiën en deze kon niets voor mij betekenen. Ik moest maar een klacht indienen. 

Ik ben de afgelopen weken/maanden en nu wordt dagelijks (zelfs meerdere keren) door nummer 0887751258 gebeld op de mobiel en direkt daarna op de vaste lijn. Telkens wordt er direkt opgehangen zodra ik opnam, dat doe ik nu niet meer.  Het is heel vervelend dat je een trap op of af moet rennen om je (vaste) telefoon op te nemen, want er kan wel iets aan de hand zijn met familie.  Ik ga dit nummer morgen of overmorgen blokkeren als ik geen goede verklaring hierover krijg, want ik vind het inmiddels gewoon pesterij.   En ik wil niet gebeld worden voor aanbiedingen of wat dan ook, ik weet KPN te vinden als ik iets wil aanschaffen of wijzigen.  Een klacht indienen, zou dat echt helpen ??

Ik werd vandaag gebeld door +31158080117 (Delft) door iemand van KPN?  Hij beschikte over gedateerde adres informatie. Ik heb t gesprek afgebroken. 

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk erg vervelend. Dit is helaas iets wat wij ook niet altijd kunnen voorkomen, ik zou je willen adviseren om bij twijfel te kijken op de pagina: Veel gebruikte nummers van KPN.

Reputatie 3
Badge

+31887751017 dit nummer belt mij zeker 3x per week al een week of 4. Als je opneemt pleuren ze hem er op. Ik wordt hier een beetje moe van. Als dat soort lui voor kpn werkt moeten ze de zak krijgen. Of is dit de policy tegenwoordig.

Dit irritante gedoe kan je niet maken naar je klanten toe.

Niet de groeten....Wim

Reageer