Welkom @Punk! De gratis bundels waren helaas tot 1 juli te activeren. Ik ben wel benieuwd wat hier mis is gegaan. Kun je jouw profiel aanvullen met je 06-nummer en ter verificatie het simkaartnummer? Het simkaartnummer mag je in het vakje 'persoonlijke opmerkingen' zetten. Die velden zijn alleen door jou en ons te zien. Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik uit of we deze bundel alsnog kunnen toevoegen.
@Punk: Vreemd, de bundel staat gewoon actief en is al bijna weer verlopen. Ik zal even kijken of we er nog een periode aan kunnen plakken maar eerst moeten we achterhalen waarom het nu niet werkt. Staat mobiele data ingeschakeld op je toestel? Heb je misschien een plafond ingesteld waarna de dataverbinding wordt stopgezet?
Ik heb een nieuwe bundel geactiveerd en de kosten vergoed. Er gaat dus een nieuwe periode in tot 22-08. Wel zullen we de oorzaak nog steeds moeten achterhalen anders heb je er niet zoveel aan.
Probeer eerst het toestel eens opnieuw op te starten. Als je daarna geen internet heb, controleer dan de volgende zaken:
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.