Beantwoord

Hoe kan ik mijn SIMkaartnummer opvragen?

  • 13 August 2021
  • 3 reacties
  • 1678 keer bekeken

Hallo, ik heb het volgende probleem: ten eerste de puk code is weg.

Ten tweede om de puk code op te vragen heb je simkaartnummer nodig en die is niet leesbaar.

Mijn vraag hoe kan ik dan het simkaart nummer opvragen?

Ik wacht in spanning af en alvast bedankt voor het meedenken..

M.vr.gr. Frits

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 13 August 2021, 17:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo, ik heb het volgende probleem: ten eerste de puk code is weg.

Ten tweede om de puk code op te vragen heb je simkaartnummer nodig en die is niet leesbaar.

Mijn vraag hoe kan ik dan het simkaart nummer opvragen?

Ik wacht in spanning af en alvast bedankt voor het meedenken..

M.vr.gr. Frits

Hallo @Harmonicaspeuler , als het om een mobiel abo gaat kun je in MijnKPN de PUK-code terugvinden.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Harmonicaspeuler , heb je al geprobeerd om het simkaartnummer met het antwoord hierboven op te vragen? Via een app of de instellingen kan je dit nummer met de telefoon uitlezen.

  • Android: Download de app ‘SIM Card’. Nadat je de app geopend hebt, kan je naast ‘SIM serial number’ het simkaartnummer vinden
  • iPhone: Ga naar ‘instellingen’, ‘algemeen’ en ‘info’. Onder ICCID vind je het simkaartnummer
  • Windows Phone: Ga naar ‘instellingen’, ‘info’, ‘meer info’ en je vindt het 8-cijferige nummer onder ‘SIM ID’
  • BlackBerry: Ga naar ‘instellingen’, ‘apparaat’ en kies ‘geavanceerde systeeminstellingen’. Onder ‘SIM kaart’ vind je bij ‘ICCID’ het simkaartnummer.

 

Edit: zie het topic waar deze vraag oorspronkelijk werd gesteld voor meer informatie
        Simkaartnummer achterhalen | KPN Community

Ik ben er inmiddels achter hoe je simkaart kunt achterhalen ia de rekening waar deze op staat vermeld.

De card app werkt voor geen meter.

Uiteindelijk via een telefonisch gesprek de puk code gekregen.

Nogmaals hartelijk dank oor het meedenken.Â