Update

TV+ app: update naar versie 08.40.02

Categorie: Apps
TV+ app: update naar versie 08.40.02

KPN TV+ app Update maart 2024 

KPN TV+ app 08.40.02


Een nieuwe update voor de TV+ app! 
 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.


Wat zit er in?

  • De app is nu sneller doordat er minder afbeeldingen tegelijk worden geladen
  • Zowel het beeld als het geluid zijn hersteld op oudere toestellen
  • Bij de eerste keer gebruik van de app is de lay-out verbeterd

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update begint vandaag 5 maart voor alleen Android. De update wordt gefaseerd uitgerold. iOS volgt later.

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ app heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over de update. Ook als je problemen ervaart n.a.v. de update kun je het hier melden.

Hallo,

hoe kan ik de TV+app downloaden?

Groet 

Thommus


Blijf maar herhalen,  waar zijn de series en films van kpn basis kpn plus zoals wel zichtbaar op de kpn site en de tv box. Andere streamingsdiensten waar ik geen abonnement op heb zijn minder relevant. 


Hallo,

hoe kan ik de TV+app downloaden?

Groet 

Thommus

Hi @Thommus_01, je kunt de app downloaden via onze website. Samen met al onze andere apps. 

 


Hallo,

hoe kan ik de TV+app downloaden?

Groet 

Thommus

Hi @Thommus_01, je kunt de app downloaden via onze website. Samen met al onze andere apps. 

 

Dank je.


AirPlay werkt niet


AirPlay werkt niet

Hi @Wimlu. Dit is bekend, wordt aan gewerkt. Nog even geduld dus. 


Als ik.controleer welke KPN TV+ app versie ik heb, zie ik een heel ander instellingenmenu, klopt dat?

En mijn KPN TV+ app versie geeft 1.139.0. Loop ik zóver achter? Als ik niets doe komen de updates na een week toch vanzelf binnen, of zie ik dat verkeerd?

Mvg

Nico


Hi @nwschreuder

Als ik.controleer welke KPN TV+ app versie ik heb, zie ik een heel ander instellingenmenu, klopt dat?

En mijn KPN TV+ app versie geeft 1.139.0. Loop ik zóver achter? Als ik niets doe komen de updates na een week toch vanzelf binnen, of zie ik dat verkeerd?

Mvg

Nico

Je bent niet in de war hoor. Oké, misschien een beetje. 😉 Je loopt overigens ook niet achter. Dit gaat hier over de mobiele app.

Zie hier de juiste topic: TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.139.0


AirPlay werkt niet

Is ook een Update geweest van de APP op android nog niet voor Apple


Hi @nwschreuder

Als ik.controleer welke KPN TV+ app versie ik heb, zie ik een heel ander instellingenmenu, klopt dat?

En mijn KPN TV+ app versie geeft 1.139.0. Loop ik zóver achter? Als ik niets doe komen de updates na een week toch vanzelf binnen, of zie ik dat verkeerd?

Mvg

Nico

Je bent niet in de war hoor. Oké, misschien een beetje. 😉 Je loopt overigens ook niet achter. Dit gaat hier over de mobiele app.

Zie hier de juiste topic: TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.139.0

Dank voor je reactie, Alex.

Omdat de KPN TV+ box ook Android is was ik even op het gerkeerde been gezet. Vandaar!

Ik zal het onderscheid in de beide versie-soorten proberen te onthouden. 😵💫


Ik vernam ook dat je via tv+ maar 1 stream tegelijk kunt laten lopen, is dit waar want met de oude app kon je altijd meerdere streams tegelijk hebben, als dat zo is , maar 1 stream tegelijk, zou ik dat jammer vinden, dat is achteruitgang bij KPN TV!


Ik vernam ook dat je via tv+ maar 1 stream tegelijk kunt laten lopen, is dit waar want met de oude app kon je altijd meerdere streams tegelijk hebben, als dat zo is , maar 1 stream tegelijk, zou ik dat jammer vinden, dat is achteruitgang bij KPN TV!

@Wimlu, je kan met 3 mensen tegelijk tv kijken. Deze 3 mensen kunnen op hetzelfde moment gebruikmaken van de app of de website tv.kpn.com. De tv-ontvanger telt niet mee. Zijn er al 5 apparaten aangemeld op de app, dan kan het zijn dat je niet meer kan inloggen. Daarom kan je alle apparaten beheren die zijn aangemeld op de app.


Oké minder jammer, 3 is in ieder geval meer dan 1, maar toch nog enigszins jammer.


Hallo sinds ik de update  heb geinstalleerd de volgende problemen. 1 mijn account staat op kinderslot wat voor mij niet van toepassing is en nu moet ik iedere keer als ik wil kijken het kinderslot aanpassen en blijven sommige programma toch op kinderslot staan. Ten tweede als ik een programma terugkijk en het even wil pauzeren moet ik het hele programma steeds overnieuw bekijken en kan niet verder kijken. Erg vervelend.   Ik kijk op een ipad.. 


Is op de nieuwe tv+ decoder hetzelfde zenderaanbod te zien als op de oude decoder? Want in de nieuwe app zijn ook bepaalde zenders net als in de oude app niet te zien die wel op de decoder voorkomen?


Is op de nieuwe tv+ decoder hetzelfde zenderaanbod te zien als op de oude decoder? Want in de nieuwe app zijn ook bepaalde zenders net als in de oude app niet te zien die wel op de decoder voorkomen?

Die zou je in het topic voor TV decoder moeten stellen dit is een topic voor de android app op te telefoon of tablet

 


Hallo sinds ik de update  heb geinstalleerd de volgende problemen. 1 mijn account staat op kinderslot wat voor mij niet van toepassing is en nu moet ik iedere keer als ik wil kijken het kinderslot aanpassen en blijven sommige programma toch op kinderslot staan. Ten tweede als ik een programma terugkijk en het even wil pauzeren moet ik het hele programma steeds overnieuw bekijken en kan niet verder kijken. Erg vervelend.   Ik kijk op een ipad.. 

Als jij in de instellingen (Profiel > Kijkbeperkingen) kijkt, dan staat dit bij jou aan? En als je het uitzet, als ik het goed begrijp, dan blijft niet zo?

En wat betreft het niet onthouden van waar je was gebleven, dat is inderdaad op het moment nog zo. Staat op de planning.


Hoi,

Niet direct een vraag maar enkele zaken die mij opvallen in de nieuwe TV+ app. 

Ik mis het menu onderin het scherm waarmee ik snel naar een andere live zender kan 'scrollen' zonder dat ik eerst het programma moet afsluiten. 

Waarom is de keuze voor de resolutie uit het scherm verdwenen? 

Heb ook het idee dat de app vaker dan voorheen plotseling stopt, minder stabiel is.

 

Hartelijke groet,

 

Erik