Beantwoord

arris vip 5202 oplaadkabel defect

  • 10 September 2020
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Arris 5202 oplaadkabel defect en dus behoefte aan nieuwe maar op de site kun je die niet bestellen

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 September 2020, 14:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @letalpe, Welkom hier! Bedankt voor je topic :blush: . Oef, zonder adapter wordt tv kijken lastig. Wat is er met de adapter gebeurd? :laughing:
Wij kunnen je voorzien van een nieuwe adapter. Hiervoor heb ik wel je gegevens voor nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 
Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende! 

Beste Lisa, De gegevens in het profiel zijn aangepast.De adapter was nog niet gebruikt dus onverklaarbaar waarom deze niet werkt. Wel met andere adapters getest die wel werken. Gaarne z.sm. een nieuwe adapter. Bij voorbaat dank voor de moeite,

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor je gegevens, @letalpe. Ik moet je alleen toch een beetje teleurstellen. Jij hebt een kleinzakelijke aansluiting. En dat betekent dat ik jouw gegevens niet volledig genoeg kan inzien om dit te regelen. Ik wil je dan ook vragen om hiervoor te bellen naar 0800-0403. De collega's daar kunnen je wel aan een nieuwe adapter helpen. 

Reageer