Beantwoord

Geen bevestiging bij aanvraag nieuwe telefoon via de verzekering

  • 9 December 2019
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

Ik ben zaterdag mijn telefoon verloren , ik ben wel verzekerdĀ 

ik heb gister een nieuw toestel aangevraagd maar heb nog niks gehoord?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 December 2019, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Nigel, welkom op het forum.Ā 

Als je bij ons verzekerd bent tegen diefstal is de snelste manier om even de KPN Claimdesk.Ik hoop dan dat je toegang hebt tot een toestel waarmee je dit gratis nummer kunt bellen.Ā 

Ā 

Telefoonnummer: 0800-6565010
Openingstijden Claims Desk:
Maandag t/m vrijdagĀ van 08.00 tot 21.00
Zaterdag Van 09.00 Tot 18.00