Beantwoord

reparatie samsung galaxy s10 plus

  • 10 April 2020
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

Sinds vandaag doet mn scherm het niet meer aan de bovenkant en typen gaat ook niet meer zo goed.

Nou heb ik wel barsten onder mijn protector zitten aan de onderkant maar die zitten er al aan poos.

 

Ik ben als het goed is verzekerd maar kan nergens prijzen vinden wat ik ongeveer kwijt ga zijn om het te laten maken.

Hoop dat iemand het weet

icon

Beste antwoord door Lisa 11 April 2020, 13:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@KellyB Welkom op ons KPN Forum! Vervelend dat je telefoon gebreken vertoont. Heb je het toestel via ons verzekerd? Op onze website kpn.com/toestelverzekering, vind je alle informatie waar je om vraagt. Tevens kun je hier direct een claim indienen. Succes!

Als ik een claim indien krijg ik dan gelijk een prijs voordat ik hem opstuur? Dan weet ik vooraf of ik het vanwege de prijs nog moet uitstellen? En heb em met afsluiten gelijk verzekerd

Reputatie 7
Badge +17

@KellyB Bij het indienen van de claim betaald je altijd de eigen risico kosten. Als je verzekerd bent voor de aangedane schade, dan komen er verder geen kosten bij kijken. 
Ik moet eerlijk toegeven dat alle precieze voorwaarden van de toestelverzekering niet bekend zijn bij mij. 
Je kunt altijd even met ze bellen en advies vragen. 
 

 

Reageer